Guest

Ξεκινώντας από την οργάνωση

γράφει ο Κώστας Γκαβογιάννης

 

Κοντεύουμε τέσσερα χρόνια με τη συγκεκριμένη Δημοτική Αρχή στο «τιμόνι» του Δήμου Καρδίτσας. Τέσσερα χρόνια που, αν μη τι άλλο ήταν καταστροφικά σε τέτοιο βαθμό και η πλειοψηφία των συμπολιτών είναι αγανακτισμένη.
 
Δεν θα σταθούμε όμως στο τι δεν έγινε, γιατί δεν έγινε, στα λάθη, στις παραλείψεις και στις εσκεμμένες στρεβλώσεις του τρόπου διοίκησης. Αντιθέτως θα δείξουμε πως έπρεπε να γίνουν τα πράγματα και ποιες προτεραιότητες έπρεπε να έχει ο Δήμος μας προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του συνόλου των Καρδιτσιωτών, αρχίζοντας από τα αυτονόητα (γιατί οι συγκεκριμένοι διοικούντες, ούτε τα αυτονόητα δε στάθηκαν ικανοί να φέρουν εις πέρας).
 
Το παρόν είναι το πρώτο από μια σειρά άρθρων που θα επεξηγεί αναλυτικά τι έπρεπε να γίνει και ταυτόχρονα θα καταθέτει τον τρόπο που πρέπει να ασκείται η διοίκηση. Αυτό που θα κάνουμε εμείς δηλαδή, όταν θα μας εμπιστευτούν οι δημότες στις εκλογές του Οκτώβρη.
 
Η λογική του διοικούμε για να διοικήσουμε είναι αυτή που επικρατεί. Στα υπόλοιπα πλήρης ανικανότητα και αδιαφορία.
Για να είναι όμως ο Δήμος κοντά στο δημότη δεν αρκούν τα λόγια, χρειάζονται συγκεκριμένες παρεμβάσεις με πρώτη την οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου, ώστε να υπάρχει αποτελεσματικότητα. 
 
Σήμερα οι δημοτικοί υπάλληλοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, όμως οι δημότες δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που θα έπρεπε εξαιτίας της ανοργανωσιάς της διοίκησης. 
 
Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται και λείπει είναι η σύσταση υπηρεσίας βοήθειας του δημότη, ένα γραφείο δηλαδή όπου οι υπάλληλοι θα  συμβουλεύουν και θα υποδεικνύουν τον τρόπο για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε ότι αφορά στις συναλλαγές τους με οποιαδήποτε υπηρεσία του Δήμου.
 
Ταυτόχρονα ο Δήμαρχος κάθε μήνα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου θα πρέπει να συναντάται με εκπροσώπους δημοτών, για να είναι σε άμεση γνώση με τα αιτήματα, τις ανάγκες, τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη γειτονιά. Δεν έγινε ποτέ με τη συγκεκριμένη διοίκηση.
 
Τα παραπάνω όμως απαιτούν ξεκάθαρη σχέση μεταξύ της Διοίκησης και των δημοτών στηριζόμενη στην ειλικρίνεια. Είναι ανώφελο ο Δήμαρχος να συναντάται κάθε μήνα με τους δημότες και από την άλλη να παρακρατεί για τρία χρόνια τη ΣΑΤΑ απ’ τις Κοινότητες. Αυτή δεν είναι ξεκάθαρη σχέση, ούτε είναι σχέση ειλικρίνειας κάθε τόσο να ανακοινώνονται χρήματα για τους ποδηλατοδρόμους (ξεκινώντας από 4 εκατομμύρια και κάθε τόσο να μειώνεται το ποσό). Είναι κραυγαλέο ψέμα, γιατί αυτές οι ανακοινώσεις δεν είχαν καμία δόση αλήθειας και μόλις έφτασε ο κόμπος στο χτένι δεν τολμούσε ο Δήμαρχος να εμφανιστεί σε κανένα υπουργείο και αναγκάστηκε ο συντοπίτης υπουργός να μετριάσει την κατάσταση.
Είναι ψέμα ότι αναπλάθεται το Παυσίλυπο τη στιγμή που δεν υπάρχει διαχειριστική μελέτη εγκεκριμένη από τη Δασική υπηρεσία.
Μήπως δεν ήταν ψέμα η ανάπλαση της πλατείας Δικαστηρίων;
 
Η δική μας θέση για το θέμα των υπηρεσιών του Δήμου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
 
– Οικονομική διαφάνεια παντού και σε κάθε στάδιο
-Μείωση της γραφειοκρατίας για θέματα του Δήμου και σύσταση υπηρεσίας βοήθειας του δημότη στις συναλλαγές του με οποιαδήποτε υπηρεσία του Δήμου.
-Τηλεφωνικός αριθμός επαγγελματιών. Θα αποτελεί βοήθεια προς τις επιχειρήσεις του Δήμου για την επίλυση ζητημάτων, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία τους.
– Επιμόρφωση των υπαλλήλων σε θέματα εξυπηρέτησης με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του Δημότη πρόθυμα και όπου χρειάζεται κατατοπιστικά.
– Οργάνωση των υπηρεσιών με βάση την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα.
– Δημιουργία γραφείου διαχείρισης έργων με αντικείμενο την αξιοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών ευκαιριών και πόρων.
– Οικονομική διαφάνεια από το σύνολο των δημοτικών δομών. 
– Ουσιαστική διαμόρφωση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, με προτεραιότητα την αποτελεσματικότητα των συνεδριάσεων και όχι τις αγορεύσεις.
– Θέσπιση του θεσμού αξιολόγησης διευθύνσεων, υπηρεσιών και δομών του Δήμου από τους δημότες.
– Ηλεκτρονική εσωτερική αλληλογραφία και υποχρέωση ενημέρωσης του δημότης για κάθε στάδιο της πορείας μιας υπόθεσης που τον αφορά.
– Δημιουργία σύμφωνα με σύγχρονα διεθνή πρότυπα Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων.
 
Υ.Γ. Αντί για γραφείο Πολιτικής Προστασίας ο Δήμαρχος πρότεινε Σχολή Φυσικών Καταστροφών. Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Για το Συνδυασμό «Καρδίτσα από την Αρχή»
Ο επικεφαλής
Κώστας Γκαβογιάννης
Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Ο Κώστας Γκαβογιάννης είναι Δημοτικός σύμβουλος Καρδίτσας, επικεφαλής της παράταξης "Καρδίτσα από την Αρχή", ελεύθερος επαγγελματίας και στέλεχος της ΝΔ.

Ξεκινώντας από την οργάνωση

μια σειρά άρθρων που θα επεξηγεί αναλυτικά τι έπρεπε να γίνει και ταυτόχρονα θα καταθέτει τον τρόπο που πρέπει να ασκείται η διοίκηση

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο