Guest, slideshow-4

Reactive Ordering: Η μετάβαση στην επόμενη μέρα για την Εστίαση

ReactiveOrdering-food-order-estiasi

Γράφει ο Βασίλης Κουλιανός*

Tα συνεχόμενα lockdown, απόρροια και ταυτόχρονα η μόνη πανάκεια της υγειονομικής κρίσης που έχει πλήξει τον πλανήτη, έχουν προκαλέσει ζημία σε κάθε βαθμίδα της παγκόσμιας κι εγχώριας οικονομίας. Οι Επιχειρηματικοί  κλάδοι – και δη της Εστίασης που στην Ελλάδα υπέστη το μεγαλύτερο «χτύπημα» – προσπαθούν να βρουν τρόπους, ώστε να λειτουργούν προσαρμοσμένοι στα νέα δεδομένα, τα οποία αποτελούν τη βάση μιας κανονικότητας στην οποία θα κληθούμε να προσαρμοστούμε στο εγγύς μέλλον. 

Οι αποστάσεις και η μείωση κάθε είδους κοινωνικής συναναστροφής, οι οποίες σύμφωνα με τους ειδικούς θα μείνουν μαζί με τη χρήση μάσκας για καιρό στις ζωές μας,  φέρνουν στο προσκήνιο την αναγκαία χρήση του διαδικτύου και των apps για τη διεκπεραίωση οικονομικών υποχρεώσεων και αγορών.

Οι παραδοσιακοί τρόποι συναλλαγών εξαναγκαστικά θα εξαλειφθούν και οι κερδισμένοι της επόμενης ημέρας θα είναι όσοι εκμεταλλεύτηκαν την κρίση, προκειμένου να επιβιώσουν, μετατρέποντας τις φυσικές επιχειρήσεις τους και σε ψηφιακές ή αναζητώντας διαδικτυακές πλατφόρμες καταχώρησης προϊόντων.

Μολαταύτα έχει παρατηρηθεί πως ένα ποσοστό διστάζει να μεταβεί στην «ψηφιοποίηση» της επιχείρησής του, είτε λόγω του κόστους, είτε επειδή νομίζει πως δεν θα ανταπεξέλθει στις τεχνικές απαιτήσεις. Ειδικότερα, για τον χώρο της Εστίασης, στην Ελλάδα υπολογίζεται πως σήμερα υπάρχουν περίπου 80.000 επιχειρήσεις. Οι περισσότερες από αυτές έχουν περιοριστεί σε κοινές μηχανές αναζήτησης φαγητού και καφέ, χωρίς να έχουν σκεφτεί πως σκοπός είναι να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους ή μην έχοντας βρει τον τον τρόπο για να διαφοροποιηθούν.

Κι αυτό ακριβώς είναι το κενό που εντοπίσαμε με την ομάδα της Reactive και πάνω σε αυτό εργαστήκαμε, για να καλύψουμε σε χαμηλό κόστος την πραγματική ανάγκη που έχει μία επιχείρηση Εστίασης. Με γνώμονα την αύξηση αλλά και τη τη διαχείριση των παραγγελιών και του delivery εν μέσω της κρίσης Covid-19 σχεδιάσαμε το Reactive Ordering, το οποίο ξεπερνά τα όριας μιας ακόμη νέας πλατφόρμας online παραγγελιοληψίας, καθώς πρόκειται για ένα εξατομικευμένο σύστημα λήψης και διαχείρισης κάθε είδους παραγγελίας, που λειτουργεί σαν e-shop για εστιατόρια ή καφέ, αλλά και ως site της εκάστοτε επιχείρησης, προσφέροντας τη δυνατότητα διαφορετικών εικαστικών, ανάρτησης φωτογραφιών ανά πάσα στιγμή, blog με κατηγορίες, κ.α. που το καθιστούν μοναδικό. 

Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες, το Reactive Ordering λειτουργεί με σταθερό, μηνιαίο κόστος ανεξάρτητο από τον όγκο παραγγελιών, χωρίς χρέωση προμηθειών. Επίσης, παρέχει δωρεάν web hosting.

Mε την υποστήριξη της Cardlink, leader στον χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω POS και e-Commerce, δέχεται κι εξυπηρετεί πληρωμές από όλες τις ελληνικές τράπεζες και κάθε τύπου κάρτα. 

Το εν λόγω σύστημα ηλεκτρονικών παραγγελιών  λειτουργεί στην ελληνική γλώσσα κι έχει δημιουργηθεί έτσι, ώστε ο διαχειριστής να μπορεί να κάνει μόνος του καταχωρίσεις/ διαγραφές προϊόντων, να γράφει τις περιγραφές που θέλει και να αλλάζει ο,τι κρίνει χωρίς να απαιτούνται τεχνικές γνώσεις. Ακόμη, έχει τη δυνατότητα να δώσει πρόσβαση σε άλλους χρήστες, ρυθμίζοντας ο ίδιος την προσβασιμότητά τους. Μάλιστα, με τις πληρέστερες οδηγίες και τη δυνατότητα chat, ενώ βρίσκεται στο σύστημα, το Reactive Ordering του προσφέρει 100% ασφάλεια υποστήριξης από το αρμόδιο τμήμα.

Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα καταχώρησης πελατών και παραγγελιών κατευθείαν από το σύστημα διαχείρισης, κάτι το οποίο απλουστεύει την αποδοχή τηλεφωνικών και φυσικών παραγγελιών καθώς και την παρακολούθηση αυτόματων στατιστικών και γραφημάτων μέσα από το ίδιο το πρόγραμμα παραγγελιών εστίασης.   

Ειδικά λόγω των συνθηκών που έχουν ανακύψει από την κρίση του κορωνοϊού, έχει σχεδιαστεί πεδίο για την παράδοση της παραγγελίας, στο οποίο (εφόσον ενεργοποιηθεί από τον διαχειριστή) ο παραγγελιοδέκτης μπορεί να ζητήσει να μην έρθει σε επαφή με τον διανομέα. 

Με γνώμονα την ικανοποίηση του τελικού πελάτη, το Reactive Ordering έχει κατασκευαστεί ώστε να εμφανίζεται αυτομάτως προσαρμοσμένο σε κάθε είδους συσκευή (σταθερό υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και στις δοκιμές ταχύτητας ιστοσελίδων βαθμολογείται με ποσοστό άνω του 95%, γεγονός που το χρίζει ως το ταχύτερο site παραγγελιοληψίας φαγητού, καφέ, κτλ. Στην ουσία πρόκειται για ένα ανεξάρτητο e-shop εστιατορίων, καφεστίασης, εύχρηστο όσο ένα application και με τη μορφή ιστοσελίδας, γιατί στη Reactive, επιθυμούν για κάθε ενέργεια του διαχειριστή να υπάρχει άμεση, θετική επίδραση στον τελικό πελάτη του, for every action… a reaction!

Έτοιμο να καλύψει από τις πιο απλές προσδοκίες μέχρι τις πιο σύνθετες απαιτήσεις, τη στιγμή που λειτουργεί με τον ευκολότερο τρόπο και δεν  απαγορεύει τον συνδυασμό με άλλες εφαρμογές… στην Κύπρο, όπου λανσαρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο, έχει κερδίσει ήδη τις θετικές εντυπώσεις.

*Ο Βασίλης Κουλιανός είναι CEO & Founder της Reactive

 
 

H σουίτα προϊόντων Reactive και ειδικότερα το Reactive Ordering φέρουν την υπογραφή της εταιρείας Blastup.

To Reactive Ordering είναι το μοναδικό σύστημα παραγγελιών που συνδυάζει τις διαδικτυακές πωλήσεις με τη δυνατότητα blog και τη διαχείριση πελατολογίου, σε συνδυασμό με μία σειρά καινοτόμων, άλλων εργαλείων και σε χαμηλό κόστος. O καθένας μπορεί να αποκτήσει τη δική του εμπειρία με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε:

 

 

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο
Ο Βασίλης Κουλιανός είναι CEO & Founder της Reactive

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Reactive Ordering: Η μετάβαση στην επόμενη μέρα για την Εστίαση

Γράφει ο Βασίλης Κουλιανός* Tα συνεχόμενα lockdown, απόρροια και ταυτόχρονα η μόνη πανάκεια της υγειονομικής κρίσης που έχει πλήξει τον