Editorial, slideshow-3

Ρίψασπις

Velopoulos-vouli

γράφει ο Δημήτρης Κοντογιάννης.

Στην αρχαία Ελλάδα η ντροπιαστικότερη πράξη ήταν να παρατήσεις τους συμπολεμιστές σου την ώρα της μάχης. Όλοι μας έχουμε ακούσει τον λόγο: η ασπίδα του πολεμιστή προστάτευε το σώμα του διπλανού του, οπότε όταν κάποιος έφευγε άφηνε εκτεθειμένο τον διπλανό του σε ένα εύκολο χτύπημα του εχθρού.

Αυτός που πέταγε την ασπίδα του για να το βάλει στα πόδια (γιατί τρέχεις πιο γρήγορα χωρίς ασπίδα…) λεγόταν «ρίψασπις», μία λέξη ταυτισμένη με αυτήν του προδότη.

Εδώ και έναν χρόνο ακούμε ότι δίνουμε μάχη κόντρα στον κορωνοϊό. Δεν έχω ζήσει πόλεμο όπως παραδοσιακά τον ορίζουμε –και εύχομαι να μη τύχει ποτέ ούτε σε εμένα, ούτε στις επόμενες γενιές. Οι συνθήκες όμως στις οποίες αναγκαζόμαστε να ζούμε για να αμυνθούμε απέναντι στον εχθρό μας, κάνουν τη λέξη «πόλεμος» να ακούγεται ρεαλιστική.

Σε αυτήν την μάχη υπάρχουν αυτοί που άθελά τους συμμετέχουν –οι απλοί πολίτες- και αυτοί που συμμετέχουν επειδή οι ίδιοι επέλεξαν να μάχονται για τους πολίτες: η πολιτική ηγεσία του τόπου. Όπως λοιπόν σε έναν πόλεμο άλλα καθήκοντα έχει ο πολίτης και άλλα ο στρατιώτης, έτσι και στη δική μας μάχη άλλες οι ευθύνες μας και άλλες αυτές των εκλεγμένων συμπολιτών μας.

Σήμερα η ασπίδα μας είναι το εμβόλιο και, όπως και στην αρχαία Ελλάδα, δεν προστατεύει μόνο εμάς, αλλά κυρίως τους συμπολεμιστές μας.

Κάθε άτομο που μεταδίδει τον ιό αυξάνει την πιθανότητα να πεθάνει κάποιος συμπολίτης μας. Κάθε άτομο που μεταδίδει τον ιό, αυξάνει την πιθανότητα να μεταλλαχθεί η COVID-19 σε μια πιο μεταδοτική ή πιο φονική μορφή, ή ακόμα και σε μία παραλλαγή που ίσως δεν αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά, από τα εμβόλια που έχουν ήδη παρασκευαστεί και εγκριθεί.

Αυτός λοιπόν που εκθέτει τον συμπολίτη του σε κίνδυνο, που για τους δικούς του ιδιοτελείς λόγους προδίδει τους συμπολεμιστές του την ώρα της μάχης, δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί ρίψασπις.

Για να είμαι σαφής: Το πρόβλημά μου δεν είναι με τους συμπολίτες μας που έχουν τις αμφιβολίες τους για το εμβόλιο. Διαφωνώ απόλυτα μαζί τους, αλλά δεν μπήκαν οικειοθελώς στη μάχη. Δεν είναι αυτό το επάγγελμά τους ούτε είναι υποχρεωμένοι να εμπιστεύονται την κοινωνία ή τους επιστήμονες. Δεν είναι καν υποχρεωμένοι να νοιάζονται για τους συμπολίτες τους.

Κάποιοι όμως διάλεξαν να υπηρετούν τους πολίτες.

Κάποιοι δήλωναν πιστοί στρατιώτες πρόθυμοι να θυσιαστούν για την πατρίδα.

Κάποιοι πούλησαν στον ψηφοφόρο αγάπη για τον Έλληνα και την Ελλάδα –και ειδικά για την αρχαία Ελλάδα- και με βάση αυτόν τον δήθεν πατριωτισμό τους μπήκαν στην Βουλή.

Τώρα λοιπόν που η Ελλάδα τους έχει ανάγκη φοβούνται –τι; Ότι θα κάνει αβαβά το χεράκι τους;

Ας υποθέσουμε λοιπόν ένα ακραίο και αστείο σενάριο για το εμβόλιο. Έστω ότι αν εμβολιαστεί ολόκληρος ο πληθυσμός της Ελλάδας, θα υπάρχουν ακραίες παρενέργειες και κάποιοι, ας πούμε 10 άτομα, θα πεθάνουν. Αν υπήρχαν τέτοιες παρενέργειες το εμβόλιο δεν θα έπαιρνε έγκριση ποτέ και σε καμία χώρα του κόσμου. Είναι μία εντελώς γελοία υπόθεση και ειλικρινά σκεφτόμουν αρκετή ώρα ότι είναι ανόητο να γράψω τέτοια μπούρδα ακόμα και ως υπόθεση. Αλλά ας βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση του ψηφοφόρου της Ελληνικής Λύσης και ας μελετήσουμε αυτό το σενάριο από την σκοπιά του.

Έστω λοιπόν ότι το εμβόλιο έχει ακραίες παρενέργειες που θα σκοτώσουν 10 Έλληνες.

Άρα κάθε άτομο που εμβολιάζεται, όπως ένας στρατιώτης, κινδυνεύει για να προστατέψει τους συμπολεμιστές του.

Δηλαδή ο Κυριάκος Βελόπουλος θεωρεί σωστό να στείλει τους Έλληνες στρατιώτες σε πόλεμο, αλλά δεν δέχεται να εμβολιαστεί για να τους προστατέψει;

Θεωρεί σωστό να μάχονται καθημερινά οι αστυνομικοί στον δρόμο κόντρα στους ταραξίες και εκείνος να τους αφήνει απροστάτευτους επειδή είναι δειλός;

Θεωρεί σωστό να αφήσει απροστάτευτους ιατρούς και νοσηλευτές, πυροσβέστες και δασκάλους;

Θεωρεί σωστό να νοσήσουν οι συνταξιούχοι που πληρώνουν την Βουλευτική αποζημίωσή του;

Θεωρεί σωστό να θέσει σε κίνδυνο το μέλλον της πατρίδας μας, τις έγκυες και τα ανήλικα παιδιά, για να σωθεί ο ίδιος;

Μόνο ένας δειλός προδότης της πατρίδας μας θα έβαζε τον εαυτό του πάνω από τις εγκύους, τα παιδιά και τις Ένοπλες Δυνάμεις μας.

Και για ποιο λόγο; Επειδή μία στο εκατομμύριο μπορεί να κινδυνέψει; Ο σωστός πατριώτης, για να προστατέψει αμάχους θα θυσίαζε τον εαυτό του. Ο ρίψασπις θα θυσίαζε πατριώτες για να προστατέψει τον εαυτό του, και αυτό ακριβώς κάνει στο μυαλό του ο Κυριάκος Βελόπουλος.

Λέω στο μυαλό του, γιατί στην πραγματικότητα ΔΕΝ υπάρχει κίνδυνος από το εμβόλιο. Σε μία χώρα όπου 1 στους 3 είναι παχύσαρκος και άλλοι τόσοι είναι καπνιστές, (με πολλούς να είναι παχύσαρκοι καπνιστές) το να φοβόμαστε το εμβόλιο είναι αδιανόητα ηλίθιο.

Φέρτε στο μυαλό σας μία γυναίκα που γέννησε πρόσφατα. Αναρωτηθείτε το εξής: επισκληρίδιο έκανε; Πιθανότατα ναι. Γνωρίζετε πόσες γνωστές παρενέργειες έχει η επισκληρίδιος αναλγησία; Η παράλυση είναι μία από τις πιο γνωστές αναγνωρισμένες παρενέργειες. Παράλυση, και μάλιστα για κάτι που δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου, αλλά ανακούφισης πόνου. Σαφώς σημαντικότερη από οποιαδήποτε αναγνωρισμένη παρενέργεια των εγκεκριμένων εμβολίων για τον κορωνοϊό.

Ξέφυγα. Πίσω στον Βελόπουλο.

Είναι δυνατόν να θεωρεί σωστό να μπουν ναρκοπέδια στα σύνορα –και έχει δηλώσει αρκετά ξεκάθαρα ότι δεν νοιάζεται για το αν θα ακρωτηριαστούν παιδάκια- και να φοβάται που θα κάνει άουτς στο μπρατσουλίνι του;

Ντροπή! Είναι –σύμφωνα πάντα με τη δική του ιδεολογία- ρίψασπις προδότης.

Σύμφωνα με τη δική μου ιδεολογία, είναι ακόμα ένας ψηφοθήρας που θα πει οτιδήποτε για να αυξήσει μισό τοις εκατό το εκλογικό ποσοστό του. Είναι, δηλαδή, ο ίδιος Έλληνας πολιτικός που εδώ και δεκαετίες επιλέγουμε, αυτός που πραγματικά αξίζουμε.

 

Υ.Γ. Σε μία πρόσφατη δημοσκόπηση φάνηκε ότι μόνο το 3% των ψηφοφόρων του Βελόπουλου εμπιστεύονται τα εμβόλια. Αυτό μας οδηγεί σε 2 συμπεράσματα:

1) Προφανώς άτομα που πίστεψαν ότι ο Βελόπουλος έχει υπογεγραμμένες επιστολές του Ιησού δεν θα είχαν πρόβλημα να πιστέψουν τις ψεκασμένες θεωρίες ενός λαοπλάνου αντί για επιστήμονες.

2) Αναρωτιόμουν πού στην ευχή βρέθηκε αυτό το 3% -γιατί το θεωρούσα τεράστιο ποσοστό- που ψήφισε Βελόπουλο και θα κάνει το εμβόλιο. Μετά όμως θυμήθηκα ότι και ο Βελόπουλος ψήφισε τον εαυτό του και μάλλον, σε αντίθεση με τους ψηφοφόρους του, δεν πιστεύει τις ψεκασμένες θεωρίες του…

 

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Ο Δημήτρης Κοντογιάννης είναι ο διαχειριστής του apopseis.gr.

Ρίψασπις

γράφει ο Δημήτρης Κοντογιάννης. Στην αρχαία Ελλάδα η ντροπιαστικότερη πράξη ήταν να παρατήσεις τους συμπολεμιστές σου την ώρα της μάχης.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο