Guest

Ο Κυριάκος, οι ΛΟΑΤΚΙ και η Εκκλησία

 

Της έδωσα μια απάντηση, αλλά η στάση μια απλής γυναίκας με προβλημάτισε.

Αναρωτήθηκα γιατί αλήθεια, η συνάντηση με την αυτοαποκαλούμενη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα (ακρωνύμιο των λέξεων Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφιφυλόφιλος, Τρανς, Κουήρ, Ιντερσεξ και, με όλο τον σεβασμό προς κάθε άνθρωπο, παρακαλώ μη με ρωτήσετε τι είναι κάθε ένα από αυτά, στη Wikipedia βρήκα την ερμηνεία) του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, γιατί ενόχλησε τους «χριστεπώνυμους» πολίτες;

Και μετά από κάποια ώρα εσωτερικής αναζήτησης, αναρωτήθηκα και πάλι:

«Μα, είναι δυνατόν να τους ενόχλησε;»

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης όντως συναντήθηκε με τους ΛΟΑΤΚΙ. Έγινε μια χρήσιμη συζήτηση μαζί τους και, όπως και οι ίδιοι αναγνώρισαν, η συζήτηση ήταν εποικοδομητική.

Προσωπικά θέλω να πω ότι δεν είμαι ομοφοβικός, αν και ομολογώ ότι θεωρώ πολλά από όσα πράττουν για την προβολή του κινήματός τους ως παρεκτροπή.

Δεν πιστεύω ότι με ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του.

pos-peiraiwsΔεν με νοιάζει πώς, με πόσους και με ποιο τρόπο ικανοποιείται ο καθένας σεξουαλικά. Αυτό αφορά την ιδιωτική του ζωή και δεν θέλω στο δημόσιο λόγο να υπεισέρχεται η ιδιωτικότητα του καθενός, ιδιαίτερα σε ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα, που άπτεται και των συναισθημάτων του καθενός. Γιατί δεν είναι μόνο η σεξουαλική ικανοποίηση αλλά και η συναισθηματική ισορροπία που παίζει ρόλο για την ισορροπία ενός ατόμου.

Εξαλλοσύνες τύπου gay pride δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Γιατί κάποιος που θέλει να είναι ίσος με κάποιον άλλον δεν έχει κανένα λόγο να διαφημίζει τις προτιμήσεις του, γιατί τότε η συμπεριφορά του συνιστά ιδιαιτερότητα και αν αντιμετωπισθεί ως ιδιαιτερότητα τότε δημιουργούνται οι φοβικές τάσεις.

Δεν έχουν λοιπόν κανένα λόγο να προβάλλουν την σεξουαλική τους προτίμηση σε μια κοινωνία η οποία στην πλειονότητά της έχει παραδοσιακές σεξουαλικές προτιμήσεις.

Αντίθετα εκείνο που πρέπει να επιδιώκουν –και ομολογουμένως αρκετοί εκ των εκπροσώπων τους το έχουν αντιληφθεί και σε αυτό προσανατολίζονται- είναι να αντιμετωπίζονται κοινωνικά και πολιτικά, ισότιμα με τους άλλους πολίτες.

Ωστόσο αναρωτήθηκα και πάλι τι το κακό έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης που θέλησε να ακούσει τα παράπονα και αιτήματα μιας συγκεκριμένης ομάδας Ελλήνων πολιτών.

Και επανερχόμενος στην αντίδραση της κυρίας στην Εκκλησία, προσπάθησα να καταλάβω τι θα είχε ακούσει ο ίδιος ο Ιησούς όταν προσέγγισε κοινωνικά στιγματισμένες ομάδες όπως οι πόρνες και οι εφοριακοί για να διδάξει…

Η Εκκλησία λοιπόν, εφαρμόζοντας το λόγο του Χριστού, θα έπρεπε όλους αυτούς τους ανθρώπους να τους έχει αγκαλιάσει. Όχι μόνο γιατί και αυτοί είναι παιδιά του ίδιου Θεού, αλλά γιατί έτσι θα έδειχνε τη μεγαλοσύνη της.

Για τον Χριστιανισμό, ο Χριστός εκείνο που κοιτάζει είναι τι έχουμε στην ψυχή μας, όχι τι έχουμε στο σώμα μας. Και αν δεν μπορούμε να καταλαγιάσουμε τα πάθη μας και παρεκτρεπόμαστε ας κριθούμε από εκείνον όταν θα έλθει η ώρα. Ίσως μάλιστα αν δοθεί η ευκαιρία σε κάποιους να προσφέρουν στην κοινωνία να ευελπιστούν σε ηπιότερη κρίση.

Η αντιμετώπιση από έναν πολιτικό οργανισμό του συγκεκριμένου προβλήματος πρέπει να είναι ανάλογη. Κατ’ αρχάς πρέπει να αντιμετωπίζει τους πολίτες ως ίσους μεταξύ τους. Όποια σεξουαλική προτίμηση έχει ο καθένας.

Γιατί πρέπει να νοιάζει τον πολίτη αν κάποιος υπουργός είναι gay ή όχι; Εκείνο που πρέπει να τον ενδιαφέρει είναι αν στο πόστο που έχει αναλάβει είναι παραγωγικός προς όφελος της κοινωνίας.

Καλώς συνάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους ΛΟΑΤΚΙ. Και δεν το λέμε γιατί δεν πρέπει να χαρίζει ούτε μία ψήφο στους πολιτικούς του αντιπάλους. Το λέμε γιατί ο αρχηγός κάθε κόμματος έχει χρέος να ακούει κάθε κοινωνική ομάδα και να φροντίζει για την επίλυση των προβλημάτων της. Πόσο μάλλον όταν αυτά τα προβλήματα έχουν άμεση σχέση με ανθρώπινα δικαιώματα.

Κι επειδή είδα και σε κάποια ιστορική εφημερίδα αντιδράσεις, να ρωτήσω γιατί δεν υπάρχουν αντιδράσεις όταν ο κ. Μητσοτάκης, και κάθε πρόεδρος της ΝΔ, συναντάται με κάποιες ομάδες συνδικαλιστών, που αποδεδειγμένα με τη στάση τους έχουν προκαλέσει την ελληνική κοινωνία και έχουν συμβάλλει στο να φτάσουμε στην κρίση;

Και φυσικά κακώς διαμαρτυρήθηκε η κυρία στην Εκκλησία.

Έχω μάθει από την θρησκεία μου ότι η αγκαλιά του Χριστού χωρά τους πάντες. Όσες αμαρτίες κι αν έχει ο καθένας εξ ημών. Και «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω».

Δεν πρέπει όμως και οι ΛΟΑΤΚΙ σκόπιμα να προκαλούν. Ούτε εμμέσως να ζητούν πειθαρχικές διώξεις για εκείνους που δεν μπορούν να τους αποδεχθούν. Μη περάσουμε από το ένα στο άλλο άκρο και στην αντικατάσταση της μίας περιθωριοποίησης με μία άλλη…

Όσο για τη ΝΔ πρέπει να συνεχίσει να ακούει όλους τους πολίτες, χωρίς διακρίσεις, και να αγωνίζεται για την εφαρμογή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε κάθε επίπεδο.

Είναι βέβαιο ότι κάποιοι αντίπαλοί της προσπαθούν να ξυπνήσουν διάφορα σύνδρομα.

Εκείνοι που στο εσωτερικό της ΝΔ αντιδρούν, ας σκεφθούν, τελικά, ποιόν ευνοούν οι αντιδράσεις τους… Και μήπως τελικά αυτός είναι ο στόχος; Η δημιουργία, δηλαδή, από το πουθενά, ενός εσωτερικού προβλήματος στη ΝΔ;

Και φυσικά, ας σκεφθούν πάντα τι θα έκανε στη θέση τους εκείνος το όνομα του οποίου τόσο εύκολα επικαλούνται: Ο ίδιος ο Χριστός.



 


Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Πρώην Βουλευτής Ηλείας, πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας

Γεννήθηκε στο Βαρθολομιό Ηλείας το 1962. Έγγαμος με τη Σοφία Χίντζιου και πατέρας δύο αγοριών.

Επάγγελμα:
Δημοσιογράφος.


Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες

Εξελέγη βουλευτής του Νομού Ηλείας με τη Ν.Δ. για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2004 και επανεξελέγη το 2007, το 2009 και το 2012. Από τον Ιανουάριο έως το Οκτώβριο του 2009 διετέλεσε Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας. Από το 2004 έως το 2007 μετείχε ως Γραμματέας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και ως Μέλος στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Περιφερειών. Τον Οκτώβριο του 2007 εξελέγη Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας. Από το  2007 έως και τον Ιανουάριο του 2008 μετείχε ως Μέλος στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και στην  Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και Ειδική Επιτροπή Περιφερειών. Το 2009 και μετά μετέχει στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων.


Πολιτικές - κοινωνικές δραστηριότητες

Διετέλεσε πολιτικός συντάκτης στην ΕΡΤ και στις εφημερίδες Απογευματινή, Ελεύθερος (1998-1993) και Εστία (1984). Αρχισυντάκτης στην Απογευματινή της Κυριακής (1999-2002). Αρθρογράφος στις εφημερίδες του Πύργου Πατρίς και Πρώτη (2002). Συνεργάτης στην εφημερίδα Εξπρές, μηνιαία περιοδικά και σε επαρχιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην εκδιδόμενη από το κόμμα της Ν.Δ. εβδομαδιαία εφημερίδα Νέα Πορεία (1980-1981). Από το 1980 συνεργάτης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. και εκ των επιτελικών στελεχών του από το Μάρτιο του 1997.

Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ΗΣΑΠ (1989).

Εκ των συγγραφέων της σειράς βιβλίων «Ελλήνων Χρόνος» και «Ελληνισμός και Ορθοδοξία». Έχει γράψει επίσης το βιβλίο «Η Ηλεία στην Ελλάδα της Ευρώπης και της Aνάπτυξης».

Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), της Ένωσης Κωνσταντινοπολιτών Ηλιούπολης και του Ομίλου «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας».

Ενεργό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ από το 1976 και στέλεχος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Οικονομικού της Νομικής (1983-1988).

Ο Κυριάκος, οι ΛΟΑΤΚΙ και η Εκκλησία

γράφει ο Γιώργος Κοντογιάννης.

 

Την Κυριακή το πρωί στην Εκκλησία, με πλησιάζει μια σεβάσμια κυρία η οποία προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο ναό.

 

«Τι πράγματα ήταν αυτά;»

«Ποια;», τη ρωτάω έκπληκτος.

«Είναι δυνατόν ο Πρόεδρος, ο Κυριάκος, να συναντιέται με αυτούς τους περίεργους, σεξουαλικά εννοώ;»…

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο