Βουλευτές

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ- ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 
Σήμερα:
-ΣΤΗΝ A-ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία) υπηρετούν  70.243 Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και Καθηγητές των ειδικοτήτων της Πληροφορικής, Αγγλικής Φιλολογίας, Γαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Καλλιτεχνικών.
 
-Οι Δάσκαλοι – εξαιρούμενων των αδειούχων & των αποσπασμένων  – είναι  41.458 ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας είναι 33.363 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 4.309.
 
-Οι Νηπιαγωγοί – εξαιρούμενων των αδειούχων & των αποσπασμένων – είναι 12.182 ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας είναι 8.711  και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 3.503.
 
-ΣΤΗ Β-ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Γυμνάσια και Λύκεια όλων των τύπων) υπηρετούν  73.533 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Από αυτούς διαθέσιμοι προς διδασκαλία – εξαιρούμενων των αδειούχων & των αποσπασμένων – είναι οι 62.543 ενώ οι ανάγκες που απαιτούνται δεν ξεπερνούν τους 60.847 εκπαιδευτικούς για όλη την επικράτεια.  
 
Παράλληλα ο εξορθολογισμός της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών, έχει τα παρακάτω αποτελέσματα:
 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
-Για την κάλυψη των πραγματικών κενών κατά το σχολικό έτος 2013-2014  θα προσληφθούν συνολικά 2.000 αναπληρωτές για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ενώ κατά το προηγούμενα σχολικά έτη ξεπερνούσαν τους 12.000 ετησίως με κόστος περισσότερο από  300 εκ. ευρώ.
 
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
-Από σχολεία σε Φορείς και Υπηρεσίες
Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οι αποσπάσεις σε φορείς του Υπουργείου, που πρέπει να στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς λόγω εξειδικευμένης γνώσης και εμπειρίας, ανήλθαν σε 1.400 εκπαιδευτικούς ενώ τα προηγούμενα χρόνια ξεπερνούσαν τους 5.000.
–Αυτό συνεπάγεται την επιστροφή 3.500 και πλέον εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες.  
 
ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αιτούνται ετησίως απόσπαση από την περιοχή που έχουν διοριστεί σε άλλη. Ετησίως αυτές γίνονταν χωρίς το βασικό κριτήριο δηλαδή η περιοχή που αιτούνται να αποσπαστούν να έχει κενά στην ειδικότητά τους . Οι αποσπάσεις από «σχολείο σε σχολείο» ξεπερνούσαν τις 7000 όλα τα προηγούμενα χρόνια. 
Εφέτος πραγματοποιήθηκαν ανεξαρτήτων κενών 1600 λόγω κοινωνικών κριτηρίων όπως θέματα υγείας ή συνυπηρέτησης και 1500 με αυστηρή μοριοδότηση και μόνον εφόσον οι αιτούντες «κάλυπταν» κενά στην περιοχή που αποσπώνται.
 
Προβλήματα υπάρχουν και θα συνεργαστούμε για το λογικό και το καλύτερο δυνατό, όμως οι κρίνοντες σήμερα (συνδικαλιστές ..) οφείλουν πρωτίστως να κάνουν την αυτοκριτική τους, να αξιολογήσουν αντικειμενικά τα δεδομένα και ύστερα να ομιλούν καταδικάζοντας τις ενέργειες της Κυβέρνησης. Βέβαια για να γίνει αυτό θα πρέπει πρώτα να αποβάλουν το κομματισμό που με ένταση τους διακρίνει τελευταία.
 
Είναι διατεθειμένοι να το κάνουν και να λειτουργήσουν πρώτα από όλα  ως εκπαιδευτικοί και όχι ως «ροζέ» κομματικοί εκπρόσωποι..; Μένει να το δούμε

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Ο Λευτέρης Αυγενάκης γεννήθηκε το 1972. Σπούδασε Δομικός Κτιριακών Έργων στη Σιβιτανίδειο Σχολή και Τοπογράφος Mηχανικός στο ΤΕΙ Αθηνών. Παρακολούθησε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στη Διαχείριση και Τεχνολογία Περιβάλλοντος και Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει εργαστεί ως Εργοδηγός Δημοσίων Έργων και Τραπεζικό στέλεχος στην Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα. Στη συνέχεια ίδρυσε την εταιρεία «Επιχειρείν Αναπτυξιακή Ο.Ε.»

Υπήρξε μέλος της Κ.Ε. της ΟΝΝΕΔ, αν. υπεύθυνος της ΔΑΠ-Ν.Δ.Φ.Κ. Τ.Ε.Ι. και μέλος του Κ. Σ. της Εθνικής Σπουδαστικής Ένωσης Ελλάδας (ΕΣΕΕ) για δύο περιόδους. Έχει διατελέσει Πρόεδρος της Φοιτητικής Ένωσης Κρητών Αττικής, μέλος του Δ.Σ. της Παγκρήτιας Ένωσης Αθηνών, ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Παγκρήτιας Νεολαίας και Πρόεδρος του Δ.Σ. του Παγκόσμιου Συμβουλίου Κρητικών Νεολαιών.

Το 2007 εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο Πολιτικά Θέματα (εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα). Τον Ιούλιο του 2007, εξελέγη μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας (7ο Τακτικό Συνέδριο). Το Σεπτέμβριο του 2007 εκλέγεται για πρώτη φορά Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Ηρακλείου και επανεκλέγεται στις εθνικές εκλογές του Οκτωβρίου του 2009. Κατά τη κοινοβουλευτική περίοδο 2007-09 υπήρξε μέλος της διαρκούς επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και Κοινωνικών Υποθέσεων καθώς και μέλος της μόνιμης επιτροπής Τεχνολογίας και Έρευνας.

Σήμερα είναι μέλος της επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, καθώς και της Τεχνολογίας και Έρευνας, ενώ έχει έντονη κοινοβουλευτική δραστηριότητα.

Και στις 23 Νοεμβρίου 2010, διεγράφη από τη νέα Νέα Δημοκρατία του κ. Αντώνη Σαμαρά.

Στις 4 Ιανουαρίου 2011 στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ανακοίνωσε την προσχώρησή του στο κίνημα της Δημοκρατικής Συμμαχίας, απόφαση την οποία γνωστοποίησε και στον πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ- ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

του Λευτέρη Αυγενάκη.
 
Στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος, η λειτουργική αξιοποίηση του δυναμικού, η ενίσχυση της ποιότητας στο σχολείο αλλά και τη δημοσιονομική εξυγίανση, αποτελούν πρωταρχικό στόχο.
 
Με μια σειρά ρυθμίσεων και ενεργειών κάθε τάξη επιδιώκεται απο το Υπουργείο Παιδείας να έχει, και είναι προσωπική δέσμευση του ίδιου του κου Αρβανιτόπουλου, τον δάσκαλό της, με συγκεκριμένο ωράριο και καθορισμένη ανάθεση εκπαιδευτικού έργου.
 
Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν, στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα κάτι που για χρόνια συνέβαινε και που βέβαια δεν ακούσαμε τους λαλίστατους σήμερα συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ να ομιλούν για αυτό..