Guest, slideshow-2

Επενδυτές της ανεργίας και του «όχι»

tsipras-vouli-dyskoiliotita

γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος.

 

Πριν λίγες ημέρες ο Μητσοτάκης επισκέφθηκε την  Θεσσαλονίκη της πανδημίας, στην οποία δοκιμάζονται οι αντοχές του ΕΣΥ. Ο Τσίπρας χλεύασε το γεγονός ισχυριζόμενος  ότι στήθηκε επικοινωνιακό σώου. Γι’ αυτό που όντως ήταν σώου, το δικό του στη Δράμα, όπου πήγε και μίλησε για… σκηνές Βόρειας Ιταλίας  δεν είπε κουβέντα!

Έχουμε πει πολλές φορές ότι με τέτοιου είδους αντιπολίτευση δεν είναι διόλου τυχαίο το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός είναι (δημοσκοπήσεις κλπ) ο μοναδικός πρωταγωνιστής του πολιτικού σκηνικού.  Ας τα συζητήσουμε πάλι.

Το τελευταίο διάστημα διακρίνουμε στον ΣΥΡΙΖΑ την δυναμική επάνοδο του «παιγνιδιού» που γνωρίζει άριστα: Να κάνει το άσπρο μαύρο! Στα πάντα! Από τις δημοσκοπήσεις μέχρι να μας λέει ότι ….ζούμε στιγμές … Βόρειας Ιταλίας!

Πρέπει να θυμίσουμε πάλι το εξής: Γνωρίζουμε όλοι ότι στον Αλέξη Τσίπρα, τον «άχαστο» εκπρόσωπό του, τους φίλους της αυλής του και γενικά στον ΣΥΡΙΖΑ, ΔΕΝ αρέσουν οι δημοσκοπήσεις από το 2016 κι ύστερα. Όταν, δηλαδή, ο Μητσοτάκης εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κι άλλαξε το πολιτικό σκηνικό.  

Στην Κουμουνδούρου δεν έχουν καταλάβει το παραμικρό τόσα χρόνια από τις συνεχείς τραυματικές τους εμπειρίες και ως κακομαθημένα κι αυθάδικα παιδιά  τα φορτώνουν όλα στους πολιτικούς αναλυτές και τους δημοσκόπους.

Προσέξτε: Στις πρόσφατες δημοσκοπήσεις η Νέα Δημοκρατία εμφανίζεται να χάνει 2-3 μονάδες αναφορικά με την περασμένη Άνοιξη. Κι αυτό όταν έχει κληθεί να αντιμετωπίσει και διαχειριστεί τεράστια προβλήματα με την πανδημία και τις επιπτώσεις της στην Οικονομία. Δηλαδή με την αγορά «διαλυμένη», τον τουρισμό κλειστό, την κοινωνία κλεισμένη στα σπίτια της, τους νέους «κλειδωμένους» αντί ελεύθερους σε σχολεία, πανεπιστήμια και χαρές της ζωής και το σύστημα Υγείας συνεχώς δοκιμαζόμενο!

Την ίδια στιγμή ό,τι φαίνεται να χάνει η Νέα Δημοκρατία δεν δείχνει να το καρπούται ο ΣΥΡΙΖΑ κι ουδείς άλλος. Μάλιστα, υπάρχει το φαινόμενο να χάνει κι ο ΣΥΡΙΖΑ από 2 έως 8 μονάδες (αναλόγως της εταιρείας μέτρησης)  που αποτελεί ΜΟΝΑΔΙΚΟ φαινόμενο στα χρονικά.

Ερώτηση: Πως εξηγείται αυτό; Να χάνει η αντιπολίτευση περισσότερο από την κυβέρνηση;  Η απάντηση προκύπτει από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δημοσκοπήσεων.  Στην δημοσκόπηση, επί παραδείγματι, της Metron Analysis υπάρχει το εύρημα ότι ένας στους τρεις ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ αξιολογεί θετικά τον Μητσοτάκη! Επιπλέον, ΜΟΝΟ  ο ένας στους δύο έχει θετική γνώμη για τον αρχηγό του κόμματός του, Αλέξη Τσίπρα.  Στη δε δημοσκόπηση της  MRB το 46% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ τάσσονταν εναντίον των συγκεντρώσεων για το Πολυτεχνείο σε συνθήκες πανδημίας. Άρα, όταν προτάσσεται η ταύτιση με το ΚΚΕ, τον Βαρουφάκη ή τις θελήσεις του 3% του αρχικού κομματικού πυρήνα, χάνεται η μπάλα.

Ξέρετε κάτι; Στον ΣΥΡΙΖΑ θέλουν να είναι μεγάλο κόμμα, αλλά δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτό δε γίνεται με την πολιτική κουλτούρα του 3% ή του πεζοδρομίου. Κι όσο αυτό το dna παραμένει αμετάβλητο, τόσο χάνουν την επαφή με τη νοήμονα και σκεπτόμενη κοινωνία. Επιπλέον, η κοινωνία κατανοεί ότι στο μέγιστο ζήτημα της πανδημίας ο πρωθυπουργός, οι αρμόδιοι υπουργοί κι ο κρατικός μηχανισμός είναι πολύ επάνω από τις αντίστοιχες επιδόσεις χωρών του εξωτερικού και δη χωρών με ίδια χαρακτηριστικά μ’ εμάς. Ούτε μπορούμε να έχουμε τόσες ΜΕΘ όσες οι… ΗΠΑ, ούτε έναν χωροφύλακα δίπλα σε κάθε αρνητή της πανδημίας για να συμμορφώνεται με τα μέτρα.  Σε τελική ανάλυση όλοι γνωρίζουμε ότι δεν γίναμε … Βόρεια Ιταλία που λέει ο Τσίπρας κι ότι ουδείς ασθενής έμεινε αβοήθητος ή νοσηλεύτηκε σε ράντζο!

Έτσι λοιπόν, η αξιωματική αντιπολίτευση δείχνει ως εταιρεία με σημαία ευκαιρίας  που πορεύεται καιροσκοπικά κι ελαφριά! Ας μη ξεχνάμε ότι αυτό το κόμμα που νομίζει ότι στηρίζει τους εργαζομένους, αρνήθηκε να ψηφίσει ακόμη και τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, η οποία αυτομάτως σημαίνει την αύξηση των αποδοχών για τους εργαζομένους. Τα είπαμε, τα γράψαμε, τα συζητήσαμε: Ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε ουραγός του ΚΚΕ και του Βαρουφάκη κι «άδειασε» 2 εκατομμύρια εργαζόμενους που θα δουν όφελος από 100 μέχρι 500 ευρώ ετησίως.

Τι έκανε ουσιαστικά ο ΣΥΡΙΖΑ; Αρνήθηκε να ψηφίσει με την δικαιολογία ότι  με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να ενισχυθούν τα ταμεία του ΟΑΕΔ, προκειμένου αυτός να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερα επιδόματα τους ανέργους! Επένδυσε πολιτικά σε ανέργους και όχι στους εργαζόμενους! Επένδυσε πάλι στο «όχι» της αντιπολίτευσης για την αντιπολίτευση! Επέλεξε τον μηδενισμό. Την πτωματολογία, μακριά από κάθε προσπάθεια δημιουργίας ενός σοβαρού – εναλλακτικού αφηγήματος.

Κι ευτυχώς είναι παρήγορο ότι τόσο οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ όσο κι εν συνόλω της αντιπολίτευσης (συμπεριλαμβανομένου του ΚΙΝΑΛ της ολίγιστης Φώφης Γεννηματά) ΔΕΝ φαίνεται να συγκινούν τα ρεύματα της κοινωνίας που δημιουργούν τις πλειοψηφίες. Εξ ου κι οι προσπάθειες για τη δημιουργία της δεύτερης φουρνιάς …αγανακτισμένων (που στο παρελθόν πληρώσαμε πανάκριβα) πέφτουν στο κενό…

 

 

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο
Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επενδυτές της ανεργίας και του «όχι»

γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος.   Πριν λίγες ημέρες ο Μητσοτάκης επισκέφθηκε την  Θεσσαλονίκη της πανδημίας, στην οποία δοκιμάζονται οι αντοχές

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο