Στην συνέχεια εκτέλεσε αποστολή με διεθνείς ακτιβιστές στα τέλη Ιουνίου 2009, όπου μετά την βίαιη επέμβαση ισραηλινών κομάντος το πλοίο κατελήφθη και κατασχέθηκε, ενώ οι επιβάτες αυτού συνελήφθησαν και απελάθηκαν, με τις γνωστές πλέον διαδικασίες.
Έκτοτε ξεκίνησαν προσπάθειες για την απελευθέρωση του, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση των 2 πλοίων «Ελεύθερη Μεσόγειος» και «Σφενδόνη» της αποστολής του Στόλου της Ελευθερίας το 2010, που για την απελευθέρωση τους απαιτήθηκαν 25 μήνες, καθώς το κράτος του Ισραήλ έθετε διαρκώς προσκόμματα. Έτσι και στην περίπτωση του «Αρίων», οι ισραηλινές αρχές εφάρμοσαν την προσφιλή τους τακτική να
ζητούν έγγραφα και δεσμεύσεις που γνώριζαν πως δεν ήταν δυνατό να λάβουν, συνοδευόμενα από απειλές πως το πλοίο θα χρησιμοποιηθεί ως στόχος για τις βολές του ναυτικού τους, με αποτέλεσμα το πλοίο να παραμένει αιχμάλωτο μέχρι και την πρόσφατη, κατά πληροφορίες, βύθισή του.
Η πληροφορία βύθισης του «Αρίων» δόθηκε λίγες μόλις μέρες μετά την επιτυχή αποστολή του Estelle, που αποκάλυψε για άλλη μια φορά την έκνομη και βίαιη πολιτική του Ισραήλ έναντι των Παλαιστίνιων, καθώς και όλων εκείνων των ανθρώπων όπου γης, που υποστηρίζουν τα δικαιώματα του παλαιστινιακού λαού. Ο χρονικός συσχετισμός των 2 γεγονότων δείχνει ότι η ισραηλινή κυβέρνηση οδηγήθηκε για ακόμα μια φορά στις εκδικητικές και παράνομες πράξεις που συνηθίζει.
Η Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα” καταγγέλλει την πράξη στον ελληνικό λαό και καλεί την ελληνική κυβέρνηση να επιδώσει διαμαρτυρία προς την ισραηλινή κυβέρνηση για τον τρόπο που αυτή μεταχειρίζεται πλοία που φέρουν ελληνική σημαία.
Η Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα” δηλώνει πως θα προσφύγει κατά του κράτους του Ισραήλ με όλα τα ένδικα μέσα για την πράξη καταστροφής περιουσιακού στοιχείου που αποκτήθηκε με χρήματα του ελληνικού λαού.
Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα”