Guest

Στις 20 Σεπτέμβρη τελειώνουμε με τις διχαστικές, παλαιοκομματικές νοοτροπίες

 

Ο Αλέξης Τσίπρας σχεδίαζε, κατά δήλωσή του, τις εκλογές από τις 12 Ιουλίου. Και σχεδίαζε ότι θα ήταν ένας περίπατος. Δεν είχε λάβει όμως υπ’ όψιν του τον απρόβλεπτο παράγοντα Μεϊμαράκη και την αλλαγή τακτικής της ΝΔ με τις καθημερινές «επιθέσεις» φιλίας για κυβέρνηση «εθνικής Ελλάδος».

Έτσι λοιπόν ο περίπατος έχει μεταβληθεί σε απρόσμενη ανηφόρα για την οποία ο κ. Τσίπρας είναι εμφανές ότι δεν ήταν προετοιμασμένος. Και όχι μόνο αυτό. Όσο πλησιάζει η ώρα της κρίσης από το λαό δείχνει σημάδια πανικού που τον οδηγούν σε λάθος κινήσεις και λάθος δηλώσεις. Δηλώσεις που αποκαλύπτουν όμως το πραγματικό πρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ.

Είπε λοιπόν ο κ. Τσίπρας στην ομιλία του στην Καλαμάτα ότι «στις 20 Σεπτέμβρη τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν», ενώ είχε προηγηθεί μια σειρά διχαστικών αναφορών για τα δεινά που έχει φέρει στη χώρα η Δεξιά και την ευτυχία που έφερε στη χώρα η Αριστερά!!! Διχαστικές αναφορές με σκληρές εκφράσεις περί διαπλοκής, εθνικής υποτέλειας και συμφερόντων, που είχαμε να ακούσουμε από την εποχή της σκληρής αντιπαράθεσης μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

Θέσεις και λόγια που όταν τα επισήμανε στον κ. Τσίπρα ο κ. Μεϊμαράκης στο debate της Δευτέρας, ο πρώην πρωθυπουργός επιχείρησε να τα διαψεύσει υποστηρίζοντας ότι δεν τα είπε ακριβώς έτσι και ότι λάθος έχει πληροφορηθεί ο πρόεδρος της ΝΔ. Δυστυχώς όμως τα Δελτία Τύπου του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και τα προσωπικά τιτιβίσματα στο twitter του ίδιου του κ. Τσίπρα είναι στοιχεία αδιάψευστα ότι ο πρώην πρωθυπουργός όχι μόνο χρησιμοποίησε τις λέξεις που του απέδωσε ο κ. Μεϊμαράκης, αλλά τις εννοούσε. Γιατί αν δεν τις εννοούσε δεν θα τις αναπαρήγαγε.

Αυτό όμως είναι εκείνο που έχει ανάγκη η Ελλάδα;

Μια επανάληψη διχαστικών μηνυμάτων;

Την εμφυλιοπολεμική αντίληψη «αυτοί ή εμείς»;

Κι εν πάση περιπτώσει ποιοι είναι αυτοί και ποιοι είμαστε εμείς;

Έλληνες δεν είναι κι αυτοί;

Έλληνες δεν είμαστε κι εμείς;

Τι έχουμε να χωρίσουμε;

Για την ίδια Ελλάδα δεν αγωνιζόμαστε; Μπορεί να διαφωνούμε… Μπορεί να εκπροσωπούμε διαφορετικές ιδέες και αντιλήψεις αλλά κι εμείς κι αυτοί, και τα δικά μας παιδιά και τα δικά τους, στην ίδια πατρίδα θα ζήσουμε και στην ίδια πατρίδα θα μεγαλώσουν.

Συνεπώς; Μήπως αντί για το μισαλλόδοξο μήνυμα «τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν» ήλθε η ώρα οι πολιτικοί μας, εκείνοι που φιλοδοξούν να μας κυβερνήσουν να υιοθετήσουν ένα άλλο μοτίβο που να κινείται στη λογική της εθνικής συμφιλίωσης, στη λογική της κοινής προσπάθειας, στη λογική της συνένωσης δυνάμεων;

Μήπως όντως ήλθε η ώρα μιας κυβέρνησης που θα είναι η «εθνική Ελλάδος»;

Ο «παλιός» Βαγγέλης Μεϊμαράκης φαίνεται ότι το έχει συνειδητοποιήσει. Και το λέει και το διακηρύσσει συνεχώς.

Ο κ. Τσίπρας πρέπει να καταλάβει ότι η Ελλάδα για να πάει μπροστά δεν μπορεί να στηριχθεί στις δυνάμεις μιας κυβερνητικής μειοψηφίας που γίνεται πλειοψηφία χάρη στις παραδοξότητες του εκλογικού νόμου.

Η Ελλάδα για να μπορέσει να ξεφύγει από την κρίση πρέπει να περάσει από τη βάσανο της εφαρμογής του πιο δυσβάστακτου μνημονίου (γιατί είναι το τρίτο κατά σειρά και οι αντοχές της κοινωνίας έχουν εξαντληθεί), του μνημονίου Τσίπρα.

Το μνημόνιο Τσίπρα όμως δεν μπορεί να το εφαρμόσει μόνη της καμία κυβέρνηση. Χρειάζεται μια κυβέρνηση τα ποσοστά της οποίας αθροιζόμενα στη Βουλή θα συγκεντρώνουν ποσοστά πάνω από 51%. Και υπό τις παρούσες συνθήκες για να επιτευχθεί αυτό το άθροισμα θα πρέπει να υπάρξει συγκυβέρνηση τριών κομμάτων, ώστε αυτό το 51% να έχει αντίκρισμα και στην κοινωνία.

Έχει δίκιο λοιπόν ο κ. Μεϊμαράκης όταν λέει ότι αν η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα θα επιδιώξει να σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας αλλά και ότι θα καλέσει όλα τα κόμματα που πιστεύουν στην ευρωπαϊκή ιδέα να συγκροτήσουν από κοινού μια εθνική διαπραγματευτική ομάδα όχι μόνο για το χρέος αλλά και για την διαρκή επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου Τσίπρα ώστε να απαλειφθούν μέτρα που δεν αντέχει η κοινωνία να τα εφαρμόσει…

Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει με τη συνεργασία «τελειωμένων», αλλά με τη συνεργασία υγειών, δημοκρατικών δυνάμεων του κοινοβουλίου.

Ο κ. Τσίπρας πρέπει να καταλάβει ότι πάνω από τον κομματικό σωλήνα από τον οποίο αναπαρήχθη, πέρα από το «εγώ» που συνεχώς προβάλλει, υπάρχει η πατρίδα, την οποία πρώτοι οφείλουν να υπηρετούν εκείνοι που μας κυβερνούν ή φιλοδοξούν να μας κυβερνήσουν.

Πρέπει επίσης να καταλάβει ότι το «νέο» δεν οικοδομείται με συνθήματα μισαλλοδοξίας, φανατισμό και διαχωριστικές γραμμές. Το νέο οικοδομείται με συστράτευση δυνάμεων και με εθνική συμφιλίωση. Πολιτικοί αντίπαλοι είμαστε, όχι εχθροί. Στις 21 Σεπτεμβρίου η Ελλάδα πρέπει να έχει κυβέρνηση. Πρέπει να έχει πολιτική σταθερότητα. Και αυτό δεν επιτυγχάνεται με «τελειωμένους» ούτε από τη μια ούτε από την άλλη πλευρά.

Το χειρότερο, βέβαια όλων είναι ότι ενώ όταν έθεσε το θέμα στο debate ο κ. Μεϊμαράκης δόθηκε μια μοναδική ευκαιρία στον κ. Τσίπρα να επανορθώσει, αυτός κατέφυγε στο ψέμα υποστηρίζοντας ότι ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο ενώ τα γραπτά κείμενα και τα video τον διαψεύδουν. Η στάση αυτή, όμως, δεν φέρνει το «νέο που ευαγγελίζεται. Αντίθετα είναι απόλυτα παλαιοκομματικό…

Σε κάθε περίπτωση λοιπόν πρέπει να καταλάβει ο κ. Τσίπρας, ότι στις 20 Σεπτέμβρη το μόνο που πρέπει να τελειώσει είναι οι τεχνητοί διαχωρισμοί που μόνο τις κομματικές βάσεις συσπειρώνουν, όχι όμως και το λαό. Και για να βγει η Ελλάδα από την κρίση δεν χρειάζεται επικίνδυνες διχαστικές παλαιοκομματικές νοοτροπίες αλλά σύμπνοια και συστράτευση δυνάμεων, την οποία μπορεί να εξασφαλίσει μόνο όποιος πραγματικά την πιστεύει. Και αυτό θα είναι πράγματι το νέο, το οποίο για να έλθει περνάει μέσα και από την τελευταία ψήφο στο τελευταίο χωριό της χώρας.

Το μέλλον της Ελλάδος είναι στα δικά μας χέρια.

Η επιλογή αλλά και η ευθύνη είναι δική μας.

 

 

 

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Πρώην Βουλευτής Ηλείας, πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας

Γεννήθηκε στο Βαρθολομιό Ηλείας το 1962. Έγγαμος με τη Σοφία Χίντζιου και πατέρας δύο αγοριών.

Επάγγελμα:
Δημοσιογράφος.


Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες

Εξελέγη βουλευτής του Νομού Ηλείας με τη Ν.Δ. για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2004 και επανεξελέγη το 2007, το 2009 και το 2012. Από τον Ιανουάριο έως το Οκτώβριο του 2009 διετέλεσε Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας. Από το 2004 έως το 2007 μετείχε ως Γραμματέας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και ως Μέλος στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Περιφερειών. Τον Οκτώβριο του 2007 εξελέγη Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας. Από το  2007 έως και τον Ιανουάριο του 2008 μετείχε ως Μέλος στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και στην  Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και Ειδική Επιτροπή Περιφερειών. Το 2009 και μετά μετέχει στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων.


Πολιτικές - κοινωνικές δραστηριότητες

Διετέλεσε πολιτικός συντάκτης στην ΕΡΤ και στις εφημερίδες Απογευματινή, Ελεύθερος (1998-1993) και Εστία (1984). Αρχισυντάκτης στην Απογευματινή της Κυριακής (1999-2002). Αρθρογράφος στις εφημερίδες του Πύργου Πατρίς και Πρώτη (2002). Συνεργάτης στην εφημερίδα Εξπρές, μηνιαία περιοδικά και σε επαρχιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην εκδιδόμενη από το κόμμα της Ν.Δ. εβδομαδιαία εφημερίδα Νέα Πορεία (1980-1981). Από το 1980 συνεργάτης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. και εκ των επιτελικών στελεχών του από το Μάρτιο του 1997.

Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ΗΣΑΠ (1989).

Εκ των συγγραφέων της σειράς βιβλίων «Ελλήνων Χρόνος» και «Ελληνισμός και Ορθοδοξία». Έχει γράψει επίσης το βιβλίο «Η Ηλεία στην Ελλάδα της Ευρώπης και της Aνάπτυξης».

Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), της Ένωσης Κωνσταντινοπολιτών Ηλιούπολης και του Ομίλου «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας».

Ενεργό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ από το 1976 και στέλεχος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Οικονομικού της Νομικής (1983-1988).

Στις 20 Σεπτέμβρη τελειώνουμε με τις διχαστικές, παλαιοκομματικές νοοτροπίες

του Γιώργου Κοντογιάννη

Μέσα στην ένταση του προεκλογικού αγώνα λέγονται και γίνονται πράγματα τα οποία μπορεί μεν εκείνοι που τα είπαν και τα κόμματα να τα ανακαλούν γιατί πρόκειται για «κορώνες» της στιγμής, ωστόσο αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο πολιτικών και κομμάτων.

Λένε λοιπόν ότι για να καταλάβεις καλά έναν άνθρωπο πρέπει να τον δεις θυμωμένο. Εκεί όταν βρίσκεται εκτός εαυτού φαίνεται και η ποιότητα του χαρακτήρα του. Το ίδιο ισχύει και για τις καταστάσεις φόβου ή πανικού, όπου δηλαδή της λογικής κυριαρχεί το θυμικό.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο