Τι και αν ξοδεύτηκαν τόνοι μελάνι και ατέλειωτες ώρες για τον συνεδριακό τουρισμό και πόσο αυτός μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη και την τόνωση της επισκεψιμότητας στη Θεσσαλονίκη…
Δεν έγινε το παραμικρό. Επιπλέον, μαζί με το συνεδριακό τουρισμό αναζητείται και ο εσωτερικός τουρισμός.
Άραγε, ποιοι είναι οι παράγοντες που συνέτειναν σε αυτή την εικόνα;
Η έλλειψη καθαριότητας, πρασίνου και το κυκλοφοριακό αποτελούν τους κύριους παράγοντες για τους οποίους η Θεσσαλονίκη παραμένει άγνωστη στους τουρίστες.
Άλλωστε, ποιος να επισκεφτεί μια πόλη, οι υποδομές της οποίας (αεροδρόμιο, λιμάνι, οδικό δίκτυο, συγκοινωνία) δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες;
Ως πότε θα περιμένουμε να γίνει επιτέλους πραγματικότητα η Θεσσαλονίκη, «μητρόπολη των Βαλκανίων»;
Ήρθε η ώρα να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες της εποχής και να επιλέξουμε πρόσωπα που θα δώσουν λύσεις στις ανάγκες μας και στα θέλω μας.
Από εμάς εξαρτάται…