Guest, slideshow-2

Η αμαρτία των «χριστιανών» αντιεμβολιαστών που διαδήλωσαν στο Σύνταγμα

antiemvoliastes-antivaxers-psekasmenoi-xristianoi-syntagma-sygkentrwsi-taliban

γράφει ο Γιώργος Κοντογιάννης.

Με αφορμή τη διαδήλωση αντιεμβολιαστών στο Σύνταγμα και το σύνθημα «Ο Χριστός θα νικήσει» θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις.

Όσοι πιστεύουμε στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία και σε όσα πρεσβεύει ο Χριστιανισμός, ξέρουμε καλά ότι η θρησκεία μας είναι η θρησκεία της ελευθερίας, η θρησκεία της ελεύθερης βούλησης. «Όστις θέλει οπίσω μου ελθεί», είπε ο Ιησούς. Δεν είναι ψυχαναγκαστική θρησκεία. Και οι κανόνες που έχει θέσει η Εκκλησία ακολουθούνται με ελεύθερη βούληση. Δεν επιβάλλονται. Και αυτό είναι, αν θέλετε, το μεγαλείο της θρησκείας μας και του δόγματός μας.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όσοι διαδήλωσαν στο Σύνταγμα εναντίον των εμβολίων έχουν δίκιο ή ότι αυτοί εκφράζουν την αλήθεια που κάθε χριστιανός αναζητεί.

Ας δούμε λοιπόν τα γεγονότα από την χριστιανική οπτική γωνία.

Αν ο χριστιανισμός αντέχει εδώ και πλέον από 2.000 χρόνια, αντέχει γιατί δεν υποτάσσεται στις εξελίξεις αλλά τις αγκαλιάζει και κυριαρχεί.

Πιστεύει κανείς από τους ρασοφόρους ή μη διαδηλωτές ότι ο Χριστός θα επέτρεπε την πρόοδο των επιστημών αν δεν ήταν για το καλό της ανθρωπότητας; Γιατί να είναι όργανο του διαβόλου το εμβόλιο και να μην είναι θείο δώρο; Κάποτε οι άνθρωποι πέθαιναν από το «χτικιό» και, για εμάς τους θρήσκους, ο Θεός έδωσε την έμπνευση σε ένα  ζευγάρι ανθρώπων να εφεύρουν την πενικιλίνη και να σώσουν ζωές. Η πρόοδος αυτή της επιστήμης έγινε σε πείσμα του Θεού που ήθελε να τιμωρήσει με το «χτικιό» τον άνθρωπο ή με την ευλογία του Θεού που ήθελε να τον σώσει από μια θανατηφόρα αρρώστια;

Αν ο Θεός ήθελε να υποτασσόμαστε στη μοίρα μας και σε οποιαδήποτε ασθένεια θα είχε επιτρέψει την πρόοδο της ιατρικής; Αφού τα πάντα με τη δική του ευλογία γίνονται γιατί να μην έχουν γίνει με τη δική του ευλογία και τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού;

Και όσοι από τους δήθεν φανατικούς χριστιανούς αντιτάσσονται στα εμβόλια μήπως τελικά συμπαρατάσσονται με τον ίδιο τον διάβολο που επιθυμεί τη δυστυχία του ανθρώπου; Μήπως τελικά διαπράττουν αμαρτία;

Αν η χρήση της επιστήμης με σκοπό την παράταση της ζωής μας αντίκειτο στις επιθυμίες του Θεού τότε κανείς ιερωμένος δεν θα έπρεπε να πηγαίνει στον γιατρό ή στα νοσοκομεία. Μήπως ο Άγιος Νεκτάριος που νοσηλεύθηκε σε νοσοκομείο, αλλά και τόσοι άλλοι σύγχρονοι άγιοι, ήσαν αδύναμοι και διέπραξαν αμαρτία;  Με τη λογική τους κανείς δεν θα έπρεπε να παίρνει φάρμακα όταν είναι άρρωστος, αλλά θα έπρεπε να κάνει τον σταυρό του και να περιμένει ένα θαύμα να τον σώσει. Αλλά όλοι αυτοί οι «χριστιανοί» αρνητές των εμβολιασμών έχουν αναλογισθεί μήπως τελικά το θαύμα είναι το εμβόλιο που ο Θεός επέτρεψε σε χρόνο ρεκόρ να παρασκευασθεί από τον άνθρωπο;

Θα θυμίσω ένα εκκλησιαστικό ανέκδοτο: Κάποτε, σε μια τρικυμία, ένα καράβι βούλιαξε. Ένας πιστός, που δεν ήξερε μπάνιο και αγωνιζόταν με τα κύματα προσευχόταν προς τον Θεό για ένα θαύμα. Ξαφνικά βλέπει μπροστά του μια βάρκα και κάποιον να του φωνάζει να ανέβει. «Όχι, δεν έρχομαι», απαντά, «θα με σώσει ο Θεός». Μετά από λίγο το σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές, αλλά η απάντηση από τον ναυαγό ήταν η ίδια: «Όχι δεν έρχομαι. Θα με σώσει ο Θεός».  Τελικά ο ναυαγός πνίγηκε. Μόλις όμως ανέβηκε στα ουράνια, είδε να τον στέλνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που ήταν ο παράδεισος: «Μα γιατί;», αναρωτήθηκε, «αφού εγώ προσευχόμουν αλλά ο Θεός μου με αγνόησε…».  Και τότε άκουσε την απάντηση του Άγιου Πέτρου: «και οι τρεις βάρκες που σου έστειλε ευλογημένε τι ήταν; Δεν ήταν η απάντηση στις προσευχές σου για να σωθείς; Εσύ όμως αγνόησες την επιθυμία του Θεού να σε σώσει».

Οι διαμαρτυρόμενοι στο Σύνταγμα κατά των εμβολίων ας αναλογιστούν λοιπόν την αμαρτία που διαπράττουν μη θέλοντας να επιβιβασθούν στη «βάρκα» που λέγεται εμβόλιο την οποία ο Θεός επέτρεψε να παρασκευαστεί.

Αντί να περιμένουν λοιπόν να ανοίξουν οι ουρανοί και να κατέβει ο Ιησούς και οι αρχάγγελοι να κυνηγάνε τον αόρατο εχθρό του κορωνοϊού, ας ανέβουν στη βάρκα του εμβολιασμού και ας πλεύσουμε όλοι μαζί με ασφάλεια προς τη στεριά. Όσοι πιστεύουμε στη γέννησή του ξέρουμε ότι η Χάρις Του δεν εμφανίζεται με χουλιγουντιανό τρόπο, αλλά με ταπεινότητα, χρησιμοποιώντας ως  «όχημά» του τον ίδιον τον άνθρωπο.

 

ΥΓ: Και κάτι τελευταίο: Τη σημαία και τον Σταυρό πρέπει να προσέχουμε πού και πώς τα χρησιμοποιούμε. Στη διαδήλωση στο Σύνταγμα οι αρνητές χρησιμοποίησαν το εθνικό σύμβολο και το θρησκευτικό μας σύμβολο. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τα χρησιμοποιεί όταν μάλιστα στην ουσία αντιμάχεται ό,τι συμβολίζουν. Για τη θρησκεία και γιατί είναι εκτός της αντίληψης του χριστιανισμού οι αρνητές τα είπαμε παραπάνω. Για την πατρίδα ισχύουν τα ίδια. Οι αρνητές αντιμάχονται τα συμφέροντά της. Όταν μια χώρα στηρίζει την οικονομία της στον τουρισμό που για να υπάρξει τουρισμός το μεγαλύτερο όπλο που έχουμε είναι το εμβόλιο, τότε κανείς από τους αρνητές δεν έχει το δικαίωμα να υψώνει το εθνικό σύμβολο, υπερασπιζόμενος δήθεν τα συμφέροντα της χώρας και του λαού της. Πατριωτισμός σημαίνει κάνω το εμβόλιο. Χριστιανισμός σημαίνει, ακολουθώ το «θαύμα» της επιστήμης για να κρατώ ζωντανό το ναό της ψυχής, το ανθρώπινο σώμα.

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Πρώην Βουλευτής Ηλείας, πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας

Γεννήθηκε στο Βαρθολομιό Ηλείας το 1962. Έγγαμος με τη Σοφία Χίντζιου και πατέρας δύο αγοριών.

Επάγγελμα:
Δημοσιογράφος.


Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες

Εξελέγη βουλευτής του Νομού Ηλείας με τη Ν.Δ. για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2004 και επανεξελέγη το 2007, το 2009 και το 2012. Από τον Ιανουάριο έως το Οκτώβριο του 2009 διετέλεσε Υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας. Από το 2004 έως το 2007 μετείχε ως Γραμματέας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και ως Μέλος στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Περιφερειών. Τον Οκτώβριο του 2007 εξελέγη Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας. Από το  2007 έως και τον Ιανουάριο του 2008 μετείχε ως Μέλος στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και στην  Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος και Ειδική Επιτροπή Περιφερειών. Το 2009 και μετά μετέχει στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων.


Πολιτικές - κοινωνικές δραστηριότητες

Διετέλεσε πολιτικός συντάκτης στην ΕΡΤ και στις εφημερίδες Απογευματινή, Ελεύθερος (1998-1993) και Εστία (1984). Αρχισυντάκτης στην Απογευματινή της Κυριακής (1999-2002). Αρθρογράφος στις εφημερίδες του Πύργου Πατρίς και Πρώτη (2002). Συνεργάτης στην εφημερίδα Εξπρές, μηνιαία περιοδικά και σε επαρχιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην εκδιδόμενη από το κόμμα της Ν.Δ. εβδομαδιαία εφημερίδα Νέα Πορεία (1980-1981). Από το 1980 συνεργάτης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. και εκ των επιτελικών στελεχών του από το Μάρτιο του 1997.

Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ΗΣΑΠ (1989).

Εκ των συγγραφέων της σειράς βιβλίων «Ελλήνων Χρόνος» και «Ελληνισμός και Ορθοδοξία». Έχει γράψει επίσης το βιβλίο «Η Ηλεία στην Ελλάδα της Ευρώπης και της Aνάπτυξης».

Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), της Ένωσης Κωνσταντινοπολιτών Ηλιούπολης και του Ομίλου «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας».

Ενεργό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ από το 1976 και στέλεχος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Οικονομικού της Νομικής (1983-1988).

Η αμαρτία των "χριστιανών" αντιεμβολιαστών που διαδήλωσαν στο Σύνταγμα

γράφει ο Γιώργος Κοντογιάννης. Με αφορμή τη διαδήλωση αντιεμβολιαστών στο Σύνταγμα και το σύνθημα «Ο Χριστός θα νικήσει» θα ήθελα

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο