Βουλευτές

Δεν υπάρχει και δανεική ταυτότητα. Εθνική, θρησκευτική, πολιτισμική…

 

Η Γαλλία, γενέτειρα ιδεωδών του ευρωπαϊκού πολιτισμού όπως ο ουμανισμός, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπήρξε παράλληλα μία χώρα που ιστορικά πρωταγωνίστησε στην «Ευρώπη της ενοχής».

Κάποτε, στις ερήμους της Σαχάρας, η Λεγεώνα των Ξένων, υπηρετούσε τα γεωπολιτικά συμφέροντα της μεγάλης αποικιοκρατικής δύναμης και επέβαλλε τα ευρωπαϊκά και δυτικά ιδεώδη στους δήθεν απολίτιστους βαρβάρους Βέρβερους.

Όμως το ισλαμικό υπόστρωμα των Βέρβερων, των Αλγερίνων, των Μαροκινών, των Τυνήσιων, των Λίβυων, των Σύριων και των Μεσοποτάμιων παρέμεινε πάντοτε ισχυρό κάτω από το «κοστούμι» της επίκτητης ευρωπαϊκής παιδείας που ενδύθηκε.

Και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος έγραφε: «Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος και δεν πρέπει να καταναγκάζεται διότι “ο φόβω ανθρωπίνω γενόμενος βελτίων, ταχέως επανήξει προς την πονηρίαν πάλι…”»…

Που σημαίνει ότι αυτός που από φόβο γίνεται καλύτερος, σύντομα θα επανέλθει στο πονηρό και το κακό.

Η ευρωπαϊκή κοινωνία, που θέλει να πιστεύει ότι εκφράζει το απαύγασμα του ανθρώπινου πολιτισμού, μη συναισθανόμενη την «κατρακύλα» της από την έκλυση των ηθών της, αδυνατεί να αντιληφθεί τις αρχέγονες, μα πάντοτε διαχρονικές αλήθειες.

Αδυνατεί να αντιληφθεί ότι πίσω από την φιλολογική επίκληση του «πολιτισμού» και της «δημοκρατίας», διαχρονικά σμιλεύεται μία αδικία και ένας φόβος που ως αντίβαρό του εμφανίζει αυτούς τους ισλαμιστές που φωνάζουν ότι «ο Αλλάχ είναι Μεγάλος» («Αλλάχ-ου-Άκμπαρ») και με το μαχαίρι επιζητούν ένα άλλο, εξίσου επίπλαστο, δικαίωμα στην κατάργηση όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, επιδεικνύοντας τεράστια ασέβεια ακόμα και στο ιερό δικαίωμα της ζωής.

Στην Ελλάδα, είναι η ώρα να ξυπνήσουμε από τον λήθαργο, να κατανοήσουμε τι συμβαίνει γύρω μας και να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν υπάρχει δανεική ασφάλεια, όπως δεν υπάρχει και δανεική ταυτότητα. Εθνική, θρησκευτική, πολιτισμική…

Μπορούμε να πάψουμε να είμαστε ένας διεθνής επαίτης; Μπορούμε να ξεφύγουμε από την συμπλεγματική μας πολιτική και να πάψουμε να φανταζόμαστε ανύπαρκτους συμμάχους; Μπορούμε να καταλάβουμε ότι το προσφυγικό πρόβλημα δεν θα λυθεί ποτέ σε «Συνόδους Κορυφής», αλλά είναι τόσο καυτό και ζωντανό, όσο ο πόθος του (κάθε) ανθρώπου να ξεφύγει από τη φωτιά και το μαχαίρι για να βρει μία νέα ελπίδα;

Το προσφυγικό δεν είναι όμως μόνο ένα ζήτημα ανθρωπιστικής υφής. Αναμφίβολα θέτει σε δοκιμασία και την ασφάλεια της χώρας, τη συνοχή της κοινωνίας. Και η ελληνική πολιτεία πρέπει να έχει «απαντήσεις», τόσο ως προς την ανθρωπιστική πλευρά του ζητήματος, όσο και στις άλλες πλευρές του. Έχει, όμως;

Τώρα που το αποτρόπαιο πρόσωπο του τρόμου εμφανίστηκε στην καρδιά της Ευρώπης, είμαστε ικανοί να προτάξουμε την λογική ή θα μας νικήσει ο φόβος και θα αρχίσουμε τις σπασμωδικές κινήσεις;

Η ιστορική εμπειρία δείχνει ότι όσες φορές η έννοια της ασφάλειας προτάχθηκε έναντι της ελευθερίας, ατομικές και κοινωνικές ελευθερίες θυσιάστηκαν. Και από την άλλη, όσες φορές η έννοια της ελευθερίας απογυμνώθηκε από την ασφάλεια, μετατράπηκε σε ελευθεριότητα ή και σε ασυδοσία. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που η ισορροπία μεταξύ ελευθερίας και ασφάλειας, ανατρέπεται, τα αποτελέσματα είναι οδυνηρά.

Γι’ αυτό και το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδας υποστηρίζει την ισορροπία μεταξύ ελευθερίας και ασφάλειας. Προηγείται η ελευθερία, αλλά πρέπει να συνοδεύεται πάντα από ασφάλεια. Και όταν αυτό συμβαίνει, τότε έχουμε το καλύτερο μείγμα πολιτικής για την πρόοδο των ατόμων, των κοινωνιών αλλά και της διεθνούς κοινότητας στο σύνολο της.

Η τρομοκρατική επίθεση της 13ης Νοεμβρίου 2015 στο Παρίσι με την εκατόμβη των νεκρών που προκάλεσε, όλοι συμφωνούν ότι θα φέρει μεγάλες αλλαγές. Το σοκ που επέφερε, και οι αντανακλαστικές αντιδράσεις που πυροδότησε όχι μόνο στην Γαλλία αλλά και σε μεγάλο μέρος του δυτικού (και όχι μόνο) κόσμου, έθεσε ξανά επί τάπητος το ζήτημα σχέσεων ασφάλειας και ελευθερίας.

Οι Έλληνες Χριστιανοδημοκράτες θα αγωνιστούμε ώστε να μην επιτρέψουμε σε αυταρχικές δυνάμεις και «ανίερα ιερατεία» να βρουν αφορμή για να θυσιαστεί η ελευθερία στον βωμό της ασφάλειας. Θα σταθούμε στο πλευρό εκείνων των ευρωπαϊκών δυνάμεων που θα αποκρούσουν τις φοβικές αντιδράσεις και θα αντιπαλέψουν την προσπάθεια να χαθούν κοινωνικές κατακτήσεις και πολιτικές ελευθερίες αιώνων. Δεν θέλουμε μία κλειστή και φοβική Ευρώπη.

Πρέπει να προχωρήσουμε με θάρρος, αποφασιστικότητα και πίστη στις αρχές μας, μη ξεχνώντας ότι οι πρόσφυγες είναι θύματα της ίδιας αντίληψης που αιματοκύλησε το Παρίσι. Ταυτόχρονα, στεκόμαστε στο πλευρό το Γαλλικού λαού, με τον ίδιο τρόπο που στεκόμαστε στο πλευρό οποιουδήποτε Λαού πνίγεται από το άδικο αίμα, σε όποια ήπειρο και να βρίσκεται, ό,τι χρώμα και να έχει, όποια θρησκεία και αν πιστεύει.

Και ως Έλληνες, ως Λαός που χύσαμε ποτάμια αίμα για την ελευθερία, για την θρησκεία και για την πατρίδα μας, τονίζουμε ότι εχθροί μας δεν είναι οι λαοί, αλλά οι μισαλλόδοξες φατρίες, που πίσω από πολιτιτκά, κοινωνικά, θρησκευτικά και άλλα «προσωπεία», προσπαθούν να επιβάλλουν τις δικτατορίες τους. Και αυτούς τους εχθρούς, ούτε εμείς, ούτε κανένας άλλος στην Ευρώπη πρέπει να τους φοβηθεί. Ειδικά τους θρασύδειλους… Εκείνους που χτυπάνε τους άμαχους και τους αθώους.

Αυτοί οι θρασύδειλοι, πήραν την πρώτη απάντηση που τους άξιζε από τους χιλιάδες Γάλλους πολίτες που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι μέσα στο Stade de France και οι οποίοι έψελναν με περηφάνια την Μασσαλιώτιδα, τον εθνικό τους ύμνο. Και θα πάρουν και άλλες απαντήσεις στη συνέχεια… Τέλος, καλούμε την ελληνική κυβέρνηση να πάρει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες, ώστε χωρίς να χαθεί τίποτα από την ανθρωπιά μας απέναντι στους πρόσφυγες, να βελτιωθούν οι επιχειρησιακές δυνατότητες πρόληψης, ώστε ο τρόμος να μην κυριαρχήσει και στην Ελλάδα. Η χώρα μας είναι ο Ακρίτας της Ευρώπης. Και η εμπροσθοφυλακή της. Πρέπει να μείνει όρθια, περήφανη, ασφαλής.


 

Προηγουμενο ΑρθροΕπομενο Αρθρο

Ο Νίκος Ι. Νικολόπουλος είναι γενικός γραμματέας της Κ.Ο. των ΑΝΕΛ και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ :


Παντρεμένος με την Αναστασία Μανωλοπούλου και πατέρας τεσσάρων παιδιών, Αφροδίτη (1997), Ιωάννης (1998), Νίκη (2000) και Ανδρέας - Ευγένιος (2001).

 


ΣΠΟΥΔΕΣ


• Υποψήφιος Διδάκτωρ, Οικονομική Σχολή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
• Μεταπτυχιακό, «Οικονομικά της Εκκλησίας». Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
• Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών, του Πάντειου Πανεπιστημίου.
• Πτυχιούχος Κοινωνικής Θεολογίας, της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
• Πτυχιούχος ΑΣΣΕ.
• Μεταπτυχιακός φοιτητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας.


ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Εξελέγη πρώτος Βουλευτής Αχαΐας στις εκλογές του 1989 και έκτοτε επανεξελέγη 1990, 1993, 1996, 2000, 2004 έως το 2007. Επανεκλέγεται στις εκλογές του 2009.
Το 1990 ορίζεται από τον Πρωθυπουργό κ. Κων/νο Μητσοτάκη Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος μέχρι τη διάλυση της Βουλής το 1993.


ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Το 1986 εξελέγη πρώτος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πατρέων.
Επιστρατεύεται το 1990 ως υποψήφιος Δήμαρχος Πατρέων επικεφαλής της δημοτικής παράταξης το «Μέλλον της Πάτρας», όπου συγκέντρωσε στον πρώτο γύρο στην κάλπη το υψηλότερο ποσοστό μέχρι σήμερα της προτίμησης των πολιτών από τον κεντροδεξιό χώρο.

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ορίζεται με απόφαση του Προέδρου της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ έως και τον Σεπτέμβριο 2007
• Τακτικό μέλος, του Συμβουλίου της Ευρώπης, (Commision), με έδρα το Στρασβούργο
• Τακτικό μέλος, της Δυτικο-Ευρωπαϊκής Ένωσης, με έδρα το Παρίσι
• Εκλέγεται Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Διεθνούς Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας
• Εκλέγεται Πρόεδρος Διακομματικής Επιτροπής Ορθοδοξίας και Θρησκευμάτων της Βουλής των Ελλήνων

Κοινοβουλευτικές επιτροπές


Συμμετέχει με υπόδειξη του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και απόφαση του Προέδρου :
• Εθνικής Οικονομίας
• Εξωτερικών και Άμυνας
• Θρησκευμάτων
• Ανάπτυξης - Εμπορίου
• Εργασίας
• Πολιτισμού

•Μέλος της Διακοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεσογείου (ΡΑΜ)

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

• Εκλεγμένο Μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου (έως το 2005)
• Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής (έως και της παραίτησης)
• Εκλεγμένος Τομεάρχης Εθνικής Οικονομίας (έως το 2004)
• Διορίζεται με απόφαση του Προέδρου κ. Μιλτιάδη Έβερτ Γραμματέας Συνδικαλισμού Κεντρικής Διοίκησης (έως το 1997)
Διορίζεται με απόφαση του Προέδρου κ. Κώστα Καραμανλή :
• Γραμματέας Τεκμηρίωσης στην Κεντρική Διοίκηση , καθώς επίσης
• Γραμματέας στην Κεντρική Διοίκηση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων -Μ.Κ.Ο. (έως 2010)

• Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Δεκέμβριος 2010 έως της ορκωμοσίας του ως αρμοδίου Υφυπουργού Εργασίας αυτής της κυβερνητικής ύλης

# ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ίδρυση 23.5.2013)

Μετά την διαφωνία του με την πολιτική μεταστροφή και την ανακολουθία μεταξύ προεκλογικών δεσμεύσεων και μετεκλογικών κυβερνητικών αποφάσεων, παραιτήθηκε από Υφυπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και ήρθε σε ρήξη με την ηγεσία της ΝΔ.

Τον Σεπτέμβριο του 2012 ίδρυσε το Χριστιανοδημοκρατικό Κίνημα και δημιούργησε πυρήνες σχεδόν σε όλους τους νομούς της χώρας.

Στις 23 Μαΐου 2013 με τον μετασχηματισμό του Κινήματος σε Κόμμα –προχώρησε στην ίδρυση του ΧΡΙ.Κ.Ε.- που διοικείται από μία 35μελή (προσωρινή) Διοικούσα Επιτροπή, η οποία τον επέλεξε στην θέση του Γενικού Γραμματέα.

 

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

• Ιδρυτής και εκδότης του περιοδικού «Νέος ΛΟΓΟΣ» από το 1986 έως το 1996
• Ιδρυτής και μέλος της συντακτικής ομάδας περιοδικού «Πολιτικό Εντευκτήριο» από το 1997
• Ιδρυτής εφημερίδας ΑΓΓΕΛΕΙΟΦΟΡΟΣ της Ενημέρωσης, από το 1997 έως το 1998
• Ιδιοκτήτης - Ιδρυτής του Ραδιοφωνικού σταθμού ΜΕΛΛΟΝ FM, έως το 1994
• Ιδρυτής - Ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού ΜΕΛΛΟΝ TV έως το 1994


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

• Αντιπρόεδρος του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων
• Σύμβουλος Επιχειρήσεων
• Στέλεχος Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος
• Οικονομικός Σύμβουλος Ιδιωτικών Επιχειρήσεων
• Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Κεφαλαίου Α.Ε.

 


ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

• Δημήτριος Γούναρης, Πολιτική Βιογραφία.
Προλογίζει ο Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, Εκδόσεις Ι. ΣΙΔΕΡΗ
• Δημήτριος Γούναρης, Ο ιδαλγός της Δημοκρατίας.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
• Δημήτριος Γούναρης, Ο ριζοσπάστης.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
• Παναγιώτης Κανελλόπουλος Ο πολιτικός της σύνθεσης και του μέτρου. Εκδόσεις ‘'ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΩΝ''
• Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Ο φιλόσοφος πολιτικός, ο παραδειγματικός ηγέτης.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
• Η Αχαΐα στον 20ο αιώνα.
Εκδόσεις MEGA print
• Αχαΐα - Ανάμεσα στο σήμερα και το αύριο.
Εκδόσεις ‘'ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΩΝ''
• Κοινοβουλευτικός έλεγχος, Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
• Έντυπη διαδρομή.
Εκδόσεις ‘'ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΩΝ''
• Πάτρα - Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006.
Εκδόσεις Ι. ΣΙΔΕΡΗ
• Μονογραφίες :
2. Το μεταρρυθμιστικό έργο του Δημητρίου Γούναρη, 2000.
Εκδόσεις MEGA print
3. ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - Θεμέλιο οικονομίας, 2001. Εκδόσεις MEGA print
4. Η προοπτική Ανάπτυξης της Αχαΐας και της Δυτικής Ελλάδας, 2002. Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ

5. Η Εθνική Ιδιοπροσωπία των λαών υπόβαθρο της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, 2003.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ- ΚΙΕΒΟ 23-27/06/2004, 2003.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
7. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ - Η προσπάθεια και το έργο του πολιτική άποψη, 2004.
Εκδόσεις MEGA print
8. Με θέση και παρέμβαση στη Νέα Διακυβέρνηση, 2004.
Εκδόσεις MEGA print
9. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ - Η προσφορά και το έργο του πολιτική άποψη, 2004.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
10. Γυναίκα & Κοινωνία ... σήμερα, 2005.
Εκδόσεις MEGA print
11. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, Σεπτέμβριος 2005.
Εκδόσεις MEGA print
12. Το ζήτημα του χωρισμού Κράτους- Εκκλησίας και το Σύνδρομο της Νόβα Χούτα, Φεβρουάριος 2006.
Εκδόσεις MEGA print
13. Σχέσεις Κράτους - Εκκλησίας. Το καθεστώς που ισχύει στην Ελλάδα και στις άλλες χώρες, Απρίλιος 2007.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
14. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ - Νεοελληνικό σύμβολο, απέναντι στον Φονταμενταλισμό και στα Διευθυντήρια, Μάιος 2007.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
15. Παναγιώτης Κανελλόπουλος : Ο φιλόσοφος πολιτικός, ο παραδειγματικός ηγέτης, 2008.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
16. Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, 2008.
Εκδόσεις ΝΕΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
17. ΥΠΕΡ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΛΟΓΟΣ , Σεπτέμβριος 2008.
Εκδόσεις MEGA print

Δεν υπάρχει και δανεική ταυτότητα. Εθνική, θρησκευτική, πολιτισμική…

του Νίκου Νικολόπουλου.

Το τελευταίο τρομοκρατικό και δολοφονικό χτύπημα των τζιχαντιστών στο Παρίσι, μαζί με όλα τα άλλα φρικαλέα και θρασύδειλα χτυπήματα που έχουν συμβεί εις βάρος άοπλων και ανυποψίαστων πολιτών, μας καλεί και μας επιβάλει να κατανοήσουμε σε βάθος τις έννοιες και τα χαρακτηριστικά των αγαθών της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

Ιδιαίτερα σημαντικών εννοιών- αγαθών για την ζωή μας, που όμως επειδή τις ακούμε τόσο συχνά από την ώρα που γνωρίζουμε τον κόσμο, τις θεωρούμε αυτονόητες και δεδομένες.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο