130x180 books

130x180 monopati

130x107mathisi

130x300 unicef

 
130x180 amnesty

130x130 warchild


130x130 reporters

130x180 doctors sans


130x180 warchild

130x180 apopseis


130x130 cancer

130x180 twitter

130x300 books

 

 

Διαφήμιση
Φορείς

Η ActionAid Ελλάς ξεκινά πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού στο Κατεχόμενο Παλαιστινιακό Έδαφος και συγκεκριμένα σε μια από τις πιο φτωχές περιοχές της Χεβρώνας. Η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα που σε συνεργασία με την ActionAid Παλαιστίνης δημιουργεί πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού.

 

Τα παιδιά στο Κατεχόμενο Παλαιστινιακό Έδαφος βιώνουν το συνεχή φόβο, όσο κι αν προσπαθούν να τα προστατέψουν οι γονείς τους. Ζουν υπό ισραηλινή κατοχή που κάνει τη ζωή τους πιο δύσκολη και πιο επικίνδυνη κάθε μέρα.

 

Παιδιά που πηγαίνουν σε σχολεία που βρίσκονται κοντά στους παράνομους εποικισμούς τους Ισραήλ μπορεί να δεχτούν επίθεση από πέτρες από τους έποικους που δεν ανέχονται να περνούν δίπλα τους. Παιδιά που είναι άρρωστα μπορεί να μην καταφέρουν να φτάσουν στο γιατρό ή στο νοσοκομείο διότι ο δρόμος έχει αποκλειστεί από τον ισραηλινό στρατό ή οι ισραηλινοί στρατιώτες δεν τους άφησαν να περάσουν από το σημείο ελέγχου. Παιδιά μπορεί να δουν τους πατεράδες τους και τις μητέρες τους να φυλακίζονται ή συχνά ακόμα και τα ίδια καταλήγουν στα κρατητήρια. Παιδιά ζουν σε σπηλιές ή σε σκηνές, επειδή δεν επιτρέπεται στους γονείς τους να χτίσουν ένα σπίτι.

Γέμισε η Ώλενα γέλια, χαρά και παιχνίδια

από την 18η παιχνιδοθήκη της Πολιτείας Ήλιδας Ολυμπίας

Συνεχίζοντας την προσπάθεια για δημιουργία παιχνιδοθηκών σε όσο το δυνατόν περισσότερα ορεινά, πυρόπληκτα ή δυσπρόσιτα χωριά του Νομού Ηλείας ο Όμιλος Ηλείων για τον Πολιτισμό και την Ανάπτυξη «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας» επισκέφθηκε την Ώλενα

Με αγωνία αλλά και χαρά περίμεναν τα παιδιά μαζί με τα μέλη του Πολιτιστικού Λαογραφικού Συλλόγου Ωλένης στην αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου.

από τα Παιδικά Χωριά SOS.

Το πρόγραμμα   «Διάγνωση και θεραπεία» για παιδιά που έχουν θέσει σε εφαρμογή τα Παιδικά Χωριά SOS τα χρόνια της κρίσης βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία εβδομάδα στην Αθήνα  παρέχοντας  δωρεάν οδοντιατρική εξέταση και θεραπεία. Η πρωτοβουλία αυτή   αφορά   οικογένειές που  έχουν πληγεί   από την κρίση και οι οποίες αδυνατούν να προσφέρουν στα παιδιά τους  την στοιχειώδη  φροντίδα  όχι μόνο της πρόληψης αλλά και της θεραπείας.

Στην Κυψέλη, έξω από το κτίριο που στεγάζει το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS, εδώ και λίγες ημέρες σταθμεύει η Κινητή Οδοντιατρική Μονάδα, σε συνεργασία με τα «Φωτεινά Χαμόγελα». Στη Μονάδα αυτή, οι εθελοντές παιδοδοντίατροι, μέλη της Ελληνικής Παιδοδοντικής Εταιρείας, προχωρούν στη θεραπεία και αποκατάσταση οδοντικών προβλημάτων σε περισσότερα από 200 παιδιά, που οι γονείς δεν μπορούν να τους προσφέρουν  τις υπηρεσίες αυτές, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν.

Λίγους μήνες μετά την πιλοτική εφαρμογή ενός νέου προγράμματος στο χώρο της εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη, τα Παιδικά Χωριά SOS παρουσίασαν σήμερα τα αποτελέσματα της λειτουργίας του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας που λειτούργησε το Σωματείο το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ταυτόχρονα  ανακοίνωσαν την έναρξη του προγράμματος σε πληρέστερη ανάπτυξη, με σκοπό την  κάλυψη των  αναγκών που έχει δημιουργήσει η κρίση στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς επίσης τη στήριξη περισσότερων παιδιών και οικογενειών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των υπηρεσιών των Παιδικών Χωριών SOS, μόνο κατά τον τελευταίο χρόνο σημειώθηκε 66% αύξηση του αριθμού των παιδιών που έλαβαν μαθησιακή υποστήριξη από τα Παιδικά Χωριά SOS, μέσω των έξι Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, πάνω από 90% των παιδιών που έλαβαν μαθησιακή υποστήριξη ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις σχολικές εξετάσεις. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία τα Παιδικά Χωριά SOS στρέφουν την προσοχή τους στις εκπαιδευτικές ανάγκες που αναδεικνύονται λόγω της κρίσης, εγκαινιάζοντας σε πλήρη ανάπτυξη τη λειτουργία των Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας, στο  Κέντρο της Θεσσαλονίκης.

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ    -    ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»

 

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ

 

“ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

 

Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών

 

SCIENTIX: Η ευρωπαϊκή πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών

&

INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

 

Χώρος διεξαγωγής Συνεδρίου Αθήνα: Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, Πανεπιστημίου 17

 

17-18 Οκτωβρίου 2014

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  17  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  2014

 

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Φιλντίσης Παναγιώτης, Χονδρογιάννη Μαίρη

 

17: 00 - 17:30       Εγγραφές  -  Έναρξη

 

17:30-17:45        Χαιρετισμοί

 

Κακλαμάνης Χρίστος, Πρόεδρος ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»

Φιλντίσης Παναγιώτης, Α Αντιπρόεδρος ΕΕΦ

 

Εισαγωγική Συνεδρία «Η Ανακαλυπτική Μάθηση στην Εκπαιδευτική Πράξη»

 

17:45 -18:15  Καλκάνης Γεωργ. Θεοφ., Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Θέμα:
« (Δι-)Ερευνώ και Ανακαλύπτω - Η Επιστημονική / ΕκΠαιδευτική Μέθοδος με Διερεύνηση»

 

18:15 -18:45 Γιαλούρης Παρασκευάς,  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Θέμα: «Η ανακαλυπτική Μάθηση στο Γυμνάσιο, η περίπτωση της Φυσικής Α΄Γυμνασίου»

18:45-19:15  Γκίνης Δημήτριος, Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής

Θέμα: « H σημασία της ανακαλυπτικής μάθησης στην εκπαιδευτική πράξη »

 

19:15 -19:45 Κουρκουμέλη Xριστίνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 

Θέμα: «Το πείραμα του Αιώνα στο σχολικό εργαστήριο»  

 

19:45 -20:15 Σωτηρίου Σοφοκλής, Ελληνογερμανική Αγωγή  

Θέμα: «Η Ανακαλυπτική Μάθηση στην Ευρώπη – Πρωτοβουλίες και Αποτελέσματα»

 

20:15 -20:45 Μεγάλου Ελίνα, ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» 

Θέμα: «Ο Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Φωτόδεντρο»  

 

20:45 -21:15 Παναγιώτα Αργύρη, Ευαγγελική Σχολή Ν. Σμύρνης 

Θέμα: «SCIENTIX: Η Ευρωπαϊκή Πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών»  

21:30  Λήξη πρώτης ημέρας Συνεδρίου.

ΣΑΒΒΑΤΟ  18  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ   2014

 

ΑΙΘΟΥΣΑ Α

 

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Φιλντίσης Παναγιώτης, Χονδρογιάννη Μαίρη

Προσκεκλημένη Ομιλία

09:30 -10:00 Παπαπαμαρινόπουλος Σταύρος,

Θέμα: «Διερεύνηση της Μακεδονικής Τούμπας από Τρισδιάστατη Σεισμική Τομογραφία»

 

1η Θεματική «Εκπαιδευτική Ρομποτική και Ανακαλυπτική Μάθηση»

10:00 -10:15   Σαμολακίδης Ιωάννης, Διερευνητική Μάθηση

Θέμα: «Η Ρομποτική στη Σχολική Πράξη»

 

10:15 -10:30 10 Χριστακόπουλος Ιωάννης Υπ. ΕΚΦΕ  Ν. Φιλαδέλφειας

Θέμα: «Το πρόγραμμα Stem στη Διδακτική Πράξη»

10:30 -10:45  Παπαδόπουλος Γεώργιος, Ελληνογερμανική Αγωγή

Θέμα: «Σενάρια προσομοίωσης Έργων Ρομποτικής και Αυτοματισμών: Η σύνδεση του προγραμματισμού με τον πραγματικό κόσμο»

10:45-11:00 Μαϊστρος Κωνσταντίνος, Καθηγητής ΠΕ04.01 Β/θμίας Εκπαίδευσης 15ου Γενικού Λυκείου Αθηνών

Θέμα: «Ρομποτική και Ανακαλυπτική μάθηση »

11:00- 11:15    Διάλειμμα

 

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Κασίδης Αθανάσιος, Ελμαλής Ελευθέριος

 

2η Θεματική «Εικονικά Εργαστήρια και Προηγμένες Τεχνολογικές Εφαρμογές στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών»

11:15 -11:40  Ευγενία Κυπριώτη, Ελληνογερμανική Αγωγή

Θέμα: «INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»

11:40 -11:55  Ζωγόπουλος Eυστάθιος, Δρ. Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων

 Θέμα: «Εκπαιδευτικά σενάρια διδασκαλίας βασικών εννοιών της Φυσικής στη μέση εκπαίδευση με χρήση τεχνολογιών αιχμής και στόχευση στην ανακαλυπτική μάθηση»

11:55-12:10  Τζουμάκης Νίκος, Polytech

Θέμα: «Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση: Παρόν : Digital labs  - Μέλλον: Virtual reality- 3D  simulators»

12:10 -12:25 Σφαέλος Ιωάννης, Πειραματικό Λύκειο Παν/μίου Πατρών

 Θέμα: «Η οριζόντια βολή με χρήση ΤΠΕ»

12:25-12:40 1. Αλιακίζογλου Αικατερίνη, ΠΕ12-MSc Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π, Υπεύθυνη ΣΕΠ στο ΚΕΣΥΠ Χαλκίδας

2.Καντανολέων Νεκτάριος, ΠΕ12-MSc - Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π, Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Χαλκίδος

Θέμα:  «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για εξεύρεση εργασίας μέσω προσομοίωσης στο μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού προσανατολισμού της Γ ΄ Γυμνασίου»

 

12:40-12:55 Φύττας Γεώργιος, Φυσικός , Καθηγητής Β\θμιας  Εκπαίδευσης

 Θέμα:  « Οι αναπηδήσεις μια μπάλας του τένις»

 

12:55- 13:30    Διάλειμμα-Καφές

 

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Κασίδης Αθανάσιος, Ελμαλής Ελευθέριος

 

3η Θεματική «Επιστημονική Έρευνα στη Σχολική Τάξη»

 

13:30-13:45 Ανδρέας Βαλαδάκης, Δρ Φυσικής, Καθηγητής της Βαρβακείου Σχολής

Θέμα: «Το Πείραμα των Μαθητών της Βαρβακείου Σχολής που Βραβεύθηκε από το  CERN»

 

13:45-14:00 Ποτσίδη Μαριάννα, Φυσικό, Ελληνογερμανική Αγωγή

Θέμα: «Μελέτη της σεισμικότητας του ελλαδικού χώρου από μαθητές με χρήση σχολικών σεισμογράφων»

4η Θεματική «Εφαρμογές Προσομοιώσεων στην Εκπαιδευτική Πράξη»

14:00-14:30 Σαράντος Ψυχάρης, Καθηγητής ΑΣΠΑΙΤΕ

Θέμα: «Η ανακαλυπτική μάθηση και οι εφαρμογές της υπολογιστικής επιστήμης στην εκπαίδευση για τις γνωστικές περιοχές του  STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics)»

14:30-14:45 Μιχαλούδης Απόστολος Φυσικός , Καθηγητής Β\θμιας

 Θέμα:  « Εφαρμογές προσομοιώσεων και σύγχρονων εκπαιδευτικών και μεθόδων στη διδασκαλία»

 

14:45- 15:30    Διάλειμμα

 

1ο Εργαστήριο «Από τα κουάρκς μέχρι το Σύμπαν με εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια» Ελευθερία Τσουρλιδάκη, Ελληνογερμανική Αγωγή

15:30- 16:30 Το βιωματικό αυτό εργαστήριο έχει σκοπό να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες την έννοια των «Μεγάλων Ιδεών της Επιστήμης» και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη καθημερινή διδασκαλία ώστε να ενισχύσουν τη σύνδεση μεταξύ διαφορετικών θεματικών ενοτήτων στο πλαίσιο διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. Θα παρουσιαστούν παραδείγματα δραστηριοτήτων που περιέχουν τη χρήση εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων που προωθούν την ανακαλυπτική μάθηση και βοηθούν τους μαθητές να αντιληφθούν τη σύνδεση μεταξύ διαφορετικών φυσικών φαινομένων και μεταξύ διαφορετικών φυσικών νόμων. Θα παρουσιαστούν παραδείγματα δραστηριοτήτων που κάνουν  χρήση εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων και μπορούν να συνδυαστούν με βάση μια ή περισσότερες Μεγάλες Ιδέες.

 2ο Εργαστήριο «Χρησιμοποιώντας την πύλη SCIENTIX στο αναλυτικό πρόγραμμα» Σοφοκλής Σωτηρίου, Ελληνογερμανική Αγωγή και Παναγιώτα Αργύρη, Ευαγγελική Σχολή Ν. Σμύρνης

16:30- 17:30 Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν πως οι ποικίλες ψηφιακές πηγές του αποθετηρίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο αναλυτικό πρόγραμμα. Θα παρουσιαστούν σειρές εφαρμογών και εκπαιδευτικών σεναρίων που έχουν αναπτυχθεί με ψηφιακό περιεχόμενο και συνδέονται με διάφορες θεματικές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος. Θα συζητηθεί η προστιθέμενη αξία που μπορεί να δώσει στην εκπαιδευτική πράξη η αναζήτηση και η χρήση διεθνούς εκπαιδευτικού περιεχομένου και η σημασία που έχει η δικτύωση των εκπαιδευτικών ώστε να δημιουργούν κοινότητες μάθησης που ανταλλάσουν εμπειρίες και καλές πρακτικές με στόχο τον σχεδιασμό καινοτόμων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που αυξάνουν το ενδιαφέρον των μαθητών και οδηγούν σε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

 

 

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Kλειδέρη Παρασκευή,Κολέτσιος Γεώργιος, Αθανασάκης Αρτέμης

 

5η Θεματική «Πειραματική Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»

 

10:00- 10:30 Σαρηγιάννης Αντώνης, Φυσικός Β/θμίας Εκπαίδευσης

 Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, Φυσικός Β/θμίας Εκπαίδευσης

Λαγού Μαρία, Φυσικός Β/θμίας Εκπαίδευσης  

Θέμα:  «Η Φυσική των πειραμάτων, των στίχων και των ήχων »

 

10:30-10:45 Ρόζη Αικατερίνη , Γεωλόγος- Καθηγήτρια Β/θμίας Εκπαίδευσης 3ου Γυμνασίου Γλυφάδος

Θέμα: « Ph Mέτρο Οξυτήτας -Βασικότητας Διαλυμάτων».

 

10:45-11:00 Φώλια Κρύστη, Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπαίδευσης

Θέμα: «Η Ανακαλυπτική μάθηση και οι νέες Τεχνολογίες στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση - η περίπτωση του project " Λέμε όχι στην υπεραλίευση: αφήνω τον γόνο να γίνει γονιός ».

 

11:00-11:15 Καϊκη Μίνα, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης CTY

Θέμα: «Παιχνίδια Λογικής, Πάζλ και Μαθηματικοί Γρίφοι για παιδιά με ιδιαίτερες ακαδημαϊκές δεξιότητες ».

 

11:15-11:30 Χρυσός  Αντώνης, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης CTY

Θέμα: «CTY - Greece: Η χρήση Εξομοιωτών Πτήσης ως βασικό εργαλείο σε διαθεματικά σχέδια επιστημονικής δράσης ».

 

11:30-11:45 Πολυζώης Γεώργιος, Φυσικός ,Υποδιευθυντής Ζάννειου ,Δρ Φυσικής

Θέμα: «Αξιοποίηση της τρέχουσας τηλεοπτικής πραγματικότητας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Η περίπτωση του CSI ».

 

11:45-12:15 Χρυσανθακοπούλου Κωνσταντίνα, Φυσικός Εκπαιδευτικός Β/θμίας Εκπαίδευσης

Θέμα: «Μια καινοτόμος προσέγγιση της διδασκαλίας των τριών νόμων του Νεύτωνα για το γυμνάσιο»

 

12:15-12:30 Γιωτόπουλος Γεώργιος, Φυσικός , Καθηγητής Β\θμιας Εκπαίδευσης

Θέμα:  «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία στο πλαίσιο της Τυπικής (Δευτεροβάθμιας) και Μη Τυπικής Εκπαίδευσης.»

 

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ  12:30-12:45

 

3ο Εργαστήριο «1. LET’S  GO  STEM   (Science Technology Engineering Mathematics) »

Χριστακόπουλος Ιωάννης, Φυσικός - Δάσκαλος Φυσικής

12:45-13:45  : Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας, στην διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο θα παίζει: η επίλυση προβλήματος, η ανακαλυπτική -διερευνητική μάθηση, ενώ  απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης. Με την συμμετοχή σας στο Workshop θα αντιληφτείτε την φιλοσοφία του STEM. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τους νόμους της Φυσικής (simple machines) κατασκευάζοντας με τα ίδια τους τα χέρια “απλές μηχανές” κατανοώντας έτσι τις βασικές λειτουργίες τους.

 

4ο Εργαστήριο « LEGO WeDo Scratching »

Γιαννάκακης Γιώργος ,Φυσικός Διερευνητική Μάθηση

13:45-14:45: WeDo Οι εκπαιδευτικοί «κατασκευάζουν» με δομικά στοιχεία (τουβλάκια), μηχανικές κατασκευές που μπορούν να αποτελέσουν τους ήρωες της δικής τους φανταστικής περιπέτειας, επιλύοντας όμως ταυτόχρονα πραγματικά προβλήματα από το φυσικό κόσμο που τους περιβάλλει.

+SCRATCH Στη συνέχεια μαθαίνουν πως μπορούν να δώσουν «ζωή-κίνηση» στις κατασκευές τους μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή αποκτώντας δεξιότητες προγραμματισμού, Engineering (σχεδιασμός και κατασκευή) και επίλυσης προβλημάτων (problem solving), χρησιμοποιώντας το ΔΩΡΕΑΝ ανοιχτό λογισμικό προγραμματισμού SCRATCH. Χτίζοντας με απλά τουβλάκια LEGO και στη συνέχεια προγραμματίζοντας δίνουμε ζωή στη κατασκευή.

5ο Εργαστήριο « Εκπαιδευτική ρομποτική με LEGO Mindstorms

Θεοδωρόπουλος Στέφανος ,Φυσικός Διερευνητική Μάθηση

 

14:45-15:30:  Το εξαιρετικό εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής, με το οποίο οι μαθητές ασχολούνται ενεργά με την κατασκευή και τον προγραμματισμό δικών τους ρομπότ, χρησιμοποιώντας δομικά στοιχεία LEGO και προγραμματίζοντάς τα με το διαισθητικό λογισμικό βασισμένο στο Labview. Με τις δεξιότητες που θα αποκτήσουν οι μαθητές, θα μπορούν να λάβουν μέρος και στον πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής WRO.

Θέμα: Κατασκευή και προγραμματισμός χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένα πακέτα εκπαίδευσης (δομικά στοιχεία, αισθητήρες, μοτέρ, περιβάλλον προγραμματισμού).

 

 

της ActionAid.

Εν όψει της Συνάντησης Δωρητριών Χωρών στο Κάιρο στις 12 Οκτωβρίου για την ανοικοδόμηση της Γάζας, η ActionAid στέλνει ανοιχτή επιστολή προς τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Εξωτερικών Ευάγγελο Βενιζέλο.

 

Η ActionAid ζητά από την Ελλάδα και όλες τις χώρες που θα συμμετέχουν στη Σύνοδο Δωρητών στο Κάιρο να πιέσουν το Ισραήλ να επιτρέψει την ελεύθερη και άνευ όρων είσοδο της αναπτυξιακής βοήθειας στη Γάζα.

Η ActionAid συνεχίζοντας την εκστρατεία της κατά του ρατσισμού, δημοσιεύει σήμερα το νέο βίντεο «Μην τους καταδικάζεις. Άκουσέ τους.» όπου ο Θοδωρής Αθερίδης, η Ξένια Καλογεροπούλου, ο Γιώργος Καραγκούνης, η Σμαράγδα Καρύδη, ο Λευτέρης Λαζάρου, η Κατερίνα Λέχου,  ο Παναγιώτης Μπουγιούρης, η Μαίρη Συνατσάκη και η Μαρία Χούκλη αφηγούνται μια ιστορία σαν κι αυτές που συμβαίνουν καθημερινά σε μετανάστες που βρίσκονται στην Ελλάδα και μας παρακινούν να ακούσουμε την ιστορία τους. Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=nxAvJpRLlRk


Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα”
Θεμιστοκλέους 37, Εξάρχεια

www.shiptogaza.gr

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη!

Να τερματιστεί τώρα η πολιορκία της Γάζας και η φονική επιδρομή κατά αμάχων!

Νίκη στην Παλαιστινιακή Αντίσταση - Νίκη στην Ιντιφάντα!

Της ActionAid Hellas,


Η ActionAid καλεί την κυβέρνηση του Ισραήλ να αποσύρει άμεσα τα στρατεύματά της μετά τη χερσαία εισβολή τους στη Λωρίδα της Γάζας. Καλεί, επίσης, όλα τα μέρη να ξεκινήσουν ειρηνευτικές συνομιλίες, που θα εγγυώνται τα ανθρώπινα δικαιώματα των Παλαιστινίων σύμφωνα με το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο.

Της Πολιτείας Ήλιδας Ολυμπίας,


Σχεδόν δέκα χιλιάδες τουρίστες – επιβάτες των τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων που ήρθαν χθες (Τρίτη) στο Κατάκολο έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις μετά την θερμή υποδοχή που τους επεφύλαξε ο Όμιλος Πολιτεία Ήλιδας – Ολυμπίας, σε συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο Πύργου, αλλά και τοπικούς φορείς, τοπικές επιχειρήσεις, συλλόγους και εθελοντές.

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL