130x180 books

130x180 monopati

130x107mathisi

130x300 unicef

 
130x180 amnesty

130x130 warchild


130x130 reporters

130x180 doctors sans


130x180 warchild

130x180 apopseis


130x130 cancer

130x180 twitter

130x300 books

 

 

Διαφήμιση
Guest

του Θάνου Καλαμίδα

 

Η εβδομάδα που διανύουμε είναι εξαιρετικά κρίσιμη για την Ελλάδα καθώς οι διαδηλώσεις θα ακινητοποιήσουν κυριολεκτικά τα πάντα, από τα ΜΜΜ μέχρι τα σχολεία, το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Το κέντρο της Αθήνας αλλά και των περισσότερων ελληνικών πόλεων, πλημμυρίζει από διαδηλωτές. Το αίτημα, ή μάλλον η απαίτηση αυτών των ανθρώπων είναι να δοθεί ένα τέλος στην τωρινή κατάσταση, η οποία εξοντώνει ένα προς ένα όλα εκείνα τα στοιχεία που συγκροτούν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Παρά την χειραγώγηση των ΜΜΕ και την άνεση της αντιπολίτευσης, οι άνθρωποι αυτοί έχουν ως στόχο την αλλαγή, όχι μόνο της κυβέρνησης, αλλά όλου του πολιτικού συστήματος το οποίο έφερε τη χώρα σε αυτό το σημείο και έκλεψε το δικαίωμα των Ελλήνων να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

του Shahul Hameed

 

Περίληψη του άρθρου:


Τα 63 χρόνια καταπιεστικής πολιτικής από την Ινδική κυβέρνηση μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα μία εκρηκτική επανάσταση στο Κασμίρ και το Τζαμού, παρόμοια με αυτές στην Αίγυπτο, τη Λιβύη και τη Συρία.

Φοβούμενη ότι οι κινήσεις ενάντια στους δικτάτορες της Μέσης Ανατολής και της Ανατολικής Αφρικής θα έχουν αντίκτυπο και στους κατοίκους του Κασμίρ (από τους οποίους έχουν στερηθεί δικαιώματα εδώ και πολλά χρόνια), η Ινδική κυβέρνηση τοποθέτησε κατασκόπους ανάμεσα στους πολίτες, προκειμένου να γνωρίζει και να προλαβαίνει πιθανές αντιδράσεις. Τελικά τον προηγούμενο χρόνο υπήρξε μια μεγάλης έκτασης επανάσταση, στην οποία συμμετείχε σύσσωμος ο λαός του Κασμίρ, μαζί με γυναίκες και παιδια. Οι αντιδράσεις ενάντια στην Ινδική καταπίεση περιορίστηκαν όταν η κυβέρνηση διεξήγαγε πλήθος διαπραγματεύσεων με στόχο την ειρήνη ανάμεσα στις 2 πλευρές, αφού όμως είχαν ήδη σκοτωθεί από το στραγό 112 αθώοι πολίτες.

Η ιστορία της συνωμοσίας

Στις 26/10/1947 το Κασμίρ ενώθηκε με την Ινδία ως ανεξάρτητη πολιτεία. Μετά από την προσπάθεια αφαίρεσης των πολιτικών δικαιωμάτων τους, οι  πολίτες του Κασμίρ κατέφυγαν στον ΟΗΕ, στον οποίο αποφασίστηκε ότι τα προβλήματα θα λυνόντουσαν μέσω δημοψηφίσματος, το οποίο όμως η Ινδική κυβέρνηση ποτέ δεν διεξήγαγε.

του Ανδρέα Μουντράκη,

 

Εικόνα 1η: ένας άνθρωπος ψάχνει σε κάδο σκουπιδιών στην γειτονιά μου, στου Γκύζη. Δείχνει πεινασμένος και μου ζητάει λίγο από το ψωμί που μόλις πήρα από το φούρνο. Του το δίνω όλο μαζί με 5 ευρώ που έχω πάνω μου.

Εικόνα 2η: μια γυναίκα, σκεπασμένη με μια βρώμικη κουβέρτα, μου ζητάει τσιγάρο στο πάρκο πίσω από την Ευελπίδων. Κοιμάται σε ένα παγκάκι. Της δίνω όλο το πακέτο.

Γενικά, είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός σε θέματα που αφορούν τους συμπατριώτες μου αλλά και την στάση των ξένων, και ειδικά των πολιτικών της βόρειας Ευρώπης, απέναντι στο σύγχρονο πρόβλημα της Ελλάδας. Οι Έλληνες νιώθουν ότι όλος ο κόσμος και ιδιαίτερα οι Ευρωπαίοι είναι προκατειλημμένοι απέναντί τους και τους έχουν απομονώσει. Στο σημείο αυτό οφείλω να ομολογήσω από την προσωπική μου εμπειρία ότι η ιδέα που έχουν οι βόρειο- Ευρωπαίοι για όλους τους λαούς του νότου απέχει αρκετά από την πραγματικότητα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι και οι νότιοι δεν έχουν φτιάξει τους δικούς τους μύθους για τον ευρωπαϊκό βορρά.

Για ακόμα μια μέρα, το κίνημα των «αγανακτισμένων» κατέκλισε τους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας ζητώντας μέσω αυτής της διαμαρτυρίας την άμεση δράση των πολιτικών. Την ίδια στιγμή, στην βουλή πραγματοποιούνταν συναντήσεις σχετικά με τα νέα μέτρα, και όλα αυτά υπό το άγρυπνο μάτι της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από τις απαρχές του κινήματος, όχι στην Ελλάδα αλλά στην Ισπανία, είχα την εντύπωση ότι ο χαρακτηρισμός «αγανακτισμένοι» δεν αντιπροσώπευε απόλυτα τους ανθρώπους του κινήματος. Οι Έλληνες, οι Ισπανοί, οι Πορτογάλοι, και σύντομα οι Ιταλοί, οι Γάλλοι και οι Βρετανοί δεν είναι αγανακτισμένοι αλλά τρομοκρατημένοι.

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL